Gå til innhold

hva er ditt yndlings våpen i cs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker ikke hva de heter men jeg kan koden!

B - 4 - 4

B - 4 - 3

og B - 1 - 4

Tror det er M4, Bullup og Deagle. :)

5936387[/snapback]

Som CT ja.. Ellers er det Sig-maskingeværavnoslagsomjegikkehuskernavnetpå, Scout, Deagle..

Skrevet

Bruker å gå med deagle, ak47, kniv og HE grenade :!:

På oppdrag i cz drepte jeg 7 med ak47 og to av dem løp og to hadde skjold :)

Skrevet
Er dette for no fjortiss catchgamer tråd da? ^^ , har slutta med cs etter at Oblivion kom, men min favorittgun var AK-47 / Glock. Kan i tillegg legge til at jeg var relativt god også  :woot: men cs ble forkjedlig i forhold til Oblivion...

5830415[/snapback]

Er du skækk eller? INGENTING slår cs :mad:

Skrevet

m4, deagle/glock, fb og he

ak, deagle/glock, fb og he

ellers har det begynt å gå mer å mer i awp! :p aldri likt våpenet egentlig, men er ofte det er moro å dra på med awp.. men er så mange tyskere osv som blir så hissige! :!:

Skrevet

Jeg bruker mye Ak og Colt. Jeg er egentlig bedre me colt men liker begge to. Jeg er en av de få som IKKE liker deagel, vet ikke helt hvorfor men klarer ikke å treffe bra samme hvor mye jeg bruker den. :dontgetit:

Men så er den Sig'en fra Terror veldig god også :)

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Har begynte å elske MP5 og P90. Trenger ikke noe mer enn dem!

Skrevet

spiller skjeldent 1.6 men når jeg gjør det så er det M4/AK det går i.. har ingen spessiel favoritt av de to.

i CSS som det hender jeg spiller en del mer enn 1.6 kjører jeg nesten alltid Scout. meget undervurdert våpen :/

Skrevet (endret)

Drepe folk med flashbang i CB-match er klassisk. Jeg må si meg enig med at flashbang er våpnet det er størst stil over i cs(s).

Endret av Boheme Netter
Skrevet
Drepe folk med flashbang i CB-match er klassisk. Jeg må si meg enig med at flashbang er våpnet det er størst stil over i cs(s).

5959802[/snapback]

kan ikke drepe med flash, kan drepe noen I flash.. eller noen som er flasha..

Forøvrig en ugrei granat iblandt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...