MindTooth Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Urk nei!Lagde meg en karakter som het Rauhålet. Hadde egentlig ikke planer om å spille den opp noe, så navnet betydde ikke noe. Men, det endte ikke etter planen, og jeg begynte å levele fyren. Tok da kontakt med GM for å høre om jeg kunne endre navn, pga. 'å' i navnet. Fikk standardfraser, og beskjed om at navnet kunne endres KUN på grunn av at det var støtende, med påfølgende advarsel på kontoen min. Advarselen betyr ikke så mye for meg egentlig, men det var litt urettferdig. Jeg tok kontak for å bytte navn, ikke fått noen klager på det. Dessuten, den eneste som kan bli støtt av navnet er meg selv. En annen ting er arrogansen. Fikk standardfrasene i chatten, og da jeg endelig spurte om jeg måtte logge ut for å kunne endre navn, tok det lang tid, og 'yes' var eneste svaret. En riktig så arrogant person! Hvis du levler en karakter som heter rauhålet, må du ta følgende selv. 5830522[/snapback] Og Trøll
killer_rabbit Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hehe, jeg klarte å komme meg til lvl 24 med min main chr, NE female rogue, som het FuriousCunt, før jeg fikk advarsel og beskjed om å bytte navn :!: Utrolig at jeg kunne gå så lenge før en eller annen "surpomp" klaget, hehe^^
ELR Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hehe, jeg klarte å komme meg til lvl 24 med min main chr, NE female rogue, som het FuriousCunt, før jeg fikk advarsel og beskjed om å bytte navn :!: Utrolig at jeg kunne gå så lenge før en eller annen "surpomp" klaget, hehe^^ 5831137[/snapback] hehe! Jeg kunne sikkert kommet meg lang med mi karakter før noen klaget. Kom meg til 26, men var det jeg som tok kontakt. Bruk av æøå i navn er ikke lurt... På ravencrest startet vi et guild som het "The Trenchcoat Mafia"..... gikk en dag før advarselen var på plass, og tvunget navneskifte til Defeners of Undercity... bah!
Gamlemor Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Het "snikfitte" på roguen min, måtte bytte navn, klarte å stave det nye navnet fei, men fikk ikke lov å bytte igjen Er sikker på at han ba meg om å bytte først hadde latt meg, han var ganske koselig, snakka en del med han
.Marcus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Het "snikfitte" på roguen min, måtte bytte navn, klarte å stave det nye navnet fei, men fikk ikke lov å bytte igjen Er sikker på at han ba meg om å bytte først hadde latt meg, han var ganske koselig, snakka en del med han 5832010[/snapback] Snikfitte :!:
jonasdaman Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 presten min heter Grøt var ikke meninga at det skulle bli noe av den heller
PSV Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hmm, en venn av meg fikk endra navnet sitt fra Tøff til Toff, p.g.a at folk hadde vanskeligheter ved å invitere han til group..
.Marcus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Vel, en venn av meg som spiller hunter har fått to pets renamed. Den ene katta het "Hugeboner" og ble mystisk endret til "Wenskipenski". Den andre het "Fuckface" og ble mystisk endret til "Happyface" Edit: Leif Endret 29. mars 2006 av Hubman
superreven Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Har en lvl 1 priest som heter Jesuschrizt, planer om å hoppe rundt å lage litt helvete med ham, så får vi se hva som skjer
.Marcus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 En på serveren het "Jesus" og måtte bytte navn, han byttet til "Juses". En annen het(er) "Gód", han måtte ikke bytte
Gjest Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 I går snakket jeg med en GM om hvorfor Warrior var så nerfa. Han var litt enig og sa at jeg burde snakke om det på WoW forumet.
Lomion Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 En kompis fikk beskjed om å skifte navnet sitt i går. Da var han level 52, og har spilt i et halvt år med samme navnet, Genocidenor. Er visst ikke lov å hete folkemord lenger
.Marcus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Burde laget en dwarf female og kalt det for Tubgirl ^^
MysticoN Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle.. 2. å bruke snikfitte eller noe i den duren er bare idioti.. bare kids på 8 år kunne funne på noe slikt.. (sier bare det alle tenker)...
Gamlemor Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle.. 2. å bruke snikfitte eller noe i den duren er bare idioti.. bare kids på 8 år kunne funne på noe slikt.. (sier bare det alle tenker)... 5832712[/snapback] 1. Nei det er IKKE noe alle vet, folk bruker gjerne 2-3 minuter på invite meg og navnet mitt innholder ikke noen uvanelige bokstaver (Baranisilion) 2. Fortell meg, hva er galt med navnet Snikfitte? En bekjent som bruker det som en fornærmelse, og jeg fant det passende på en Rogue. Og fikk stadig whispers fra Nordmenn om hvor morsomt det var, og tviler sterkt på at alle de var 8.
gnav Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle.. 2. å bruke snikfitte eller noe i den duren er bare idioti.. bare kids på 8 år kunne funne på noe slikt.. (sier bare det alle tenker)... 5832712[/snapback] Hos meg har inviten, som skal komme når jeg høyreklikker på navnet, bare forsvunnet. Den går istedet rett på /w. Kanskje det går ann å fikse på det. Jeg har ikke fått det til og det kan være andre som også har dette problemet.
Morgh Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) 1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle.. Faktisk er det mange mods som ikke har den funksjonen. jeg hadde en av de å måtte skrive /invite navnet for å invite noen... og det er ikke mange som bruker clean blizzard mod lenger EDIT: Og det med snikfitte... kan være litt barnslig ja, men barnslighet skader ingen Endret 29. mars 2006 av Morgh
Turboleif Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle.. 2. å bruke snikfitte eller noe i den duren er bare idioti.. bare kids på 8 år kunne funne på noe slikt.. (sier bare det alle tenker)... 5832712[/snapback] Hos meg har inviten, som skal komme når jeg høyreklikker på navnet, bare forsvunnet. Den går istedet rett på /w. Kanskje det går ann å fikse på det. Jeg har ikke fått det til og det kan være andre som også har dette problemet. 5832974[/snapback] Hadde en addon som gjorde det samme, fjernet den og alt gikk tilbake til normalt Addon hadde noe med de libramsa og gjøre, sto noe info om de..
Gamlemor Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hos meg har inviten, som skal komme når jeg høyreklikker på navnet, bare forsvunnet. Den går istedet rett på /w. Kanskje det går ann å fikse på det. Jeg har ikke fått det til og det kan være andre som også har dette problemet. 5832974[/snapback] Har det problemet selv :/ Men om navnet er komplisert bare shift clicker jeg og høyrklikker i /who lista
chokke Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 gjør som meg: CTRL + klikk og /invite samme med summon i raids, men oftest er folk: (someone): Me, (x1), (x2), (x3) need summon asap. Jeg ber dem pent si at de må si noe selv for å gjøre det mye lettere, men neida.... tar som regel 4--5 minutter å summone 7-8stykker for min del :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå