Gå til innhold

1.10 kommer på onsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rouge har jo 100% critchance hvert tredje minutt så hvorfor ikke?Mages har jo tilgomed bare vanlig critchance.

5827251[/snapback]

hvert 4 og da må ma han 21 talents i assasination imo det værste treet i rogue talentsene.

Skrevet
Rouge har jo 100% critchance hvert tredje minutt så hvorfor ikke?Mages har jo tilgomed bare vanlig critchance.

5827251[/snapback]

Det er en vesentlig forskjell på 100% critchance hvert 3. minutt og insane spelldamage hvert 3. minutt. ZHC+ToEP varer over flere angrep, ikke bare 1 enkelt angrep slik cold blood gjør. Tåpelig å sammenligne noen trinketer og en talent skill som langt i fra gjør det samme.

Skrevet

Det der med addons, jeg kan vel bare disable addons, istedet for å slette dem? Jeg vet jeg da vil spille uten addons, men bare lurer.

Og, hvor er det addonsene legger seg? Så jeg vet hvor filen jeg skal slette er, eller mappen.

Skrevet
Jeg får ny specc, jippi! 36 shadow 15 disc :p

5824014[/snapback]

lol hvem kommer til og kjøre shadow? Holy tar mer damage nå :D i cant wait 0/30/21 her, må ha silence >_>

5827427[/snapback]

Du får høyere damage i shadowform generelt :whistle:. Fordelen med å specce holymage (altså en holy pvp build) er jo att du slipper å gå ut av shadowform for å heale deg =).

Skrevet

Du får høyere damage i shadowform generelt :whistle:. Fordelen med å specce holymage (altså en holy pvp build) er jo att du slipper å gå ut av shadowform for å heale deg =).

Dessuten så finnes det ikke holy resistance :)

Skrevet
Men jeg vil ha druidbar.... Den kan de ikke blokke. Kan de blokke slik?

5828109[/snapback]

Las innpå wow-europe istad, og eg fekk det inntrykket etter noke ein fyr sa, at den ikkje ville bli blokka.. Var berre ein del som måtte ordnast eller noke sånt..

Er iallefall Gale visst dei blokker druidbar heilt!

Skrevet

Skal ihvertfall ta presten min ned fra hyllen og begynne å levle den

igjen nå som talentbuilden til presten blir oppgradert/blitt endret! :thumbup:

Er lvl 34 da, så godt på vei... :w00t: Holy-dmg FTW! :p

Skrevet (endret)

omg whiine.

hver bidige side linket på forsiden av wow-europe.com gir

We're sorry but there has been an error with your request. Please try again later

soz lizm. bare jeg som får dette atm?

edit: regress, det ordnet seg etter en stund.

Endret av Spr0cket
Skrevet
Det der med addons, jeg kan vel bare disable addons, istedet for å slette dem? Jeg vet jeg da vil spille uten addons, men bare lurer.

Og, hvor er det addonsene legger seg? Så jeg vet hvor filen jeg skal slette er, eller mappen.

5828021[/snapback]

c:\programfiler\worldofbugcraft\interface eller ....\addons.

Skrevet
Men jeg vil ha druidbar.... Den kan de ikke blokke. Kan de blokke slik?

5828109[/snapback]

Las innpå wow-europe istad, og eg fekk det inntrykket etter noke ein fyr sa, at den ikkje ville bli blokka.. Var berre ein del som måtte ordnast eller noke sånt..

Er iallefall Gale visst dei blokker druidbar heilt!

5829293[/snapback]

Aeus skrev at nettopp CT_raid assist, decursive, autobuff og druidbar var av de addons som ikke ville fungere like effektivt. De er ikke bannet eller blokket, men generel koding eller whatever er endret slik at ikke disse addonene kan "misbrukes" mot Blizzards intensjoner.

Jeg mener nå det er totalt feil å fjerne mye av de mulighetene de ga oss ved å lage addons selv. For å få et barn til å gråte, gi det godteri, for så å ta det igjen.

Skrevet

Dessuten så finnes det ikke holy resistance :)

5828100[/snapback]

Poeng, *smitepewpewpew!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...