Gå til innhold

Blondine skifter prosessor


Espenhh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

AAARRRGGGHHH!

 

Gi meg adressen hennes, så skal jeg komme opp å vri ræve og hodet av henne. Dummere kvinnemenneske skal man lete lenge etter! Veldig lenge.

 

PS: Se siggen min!

Lenke til kommentar
Ikke en gank Chuck Norris kunne forklart det der til henne :cool:

5826728[/snapback]

ROFL

 

Skjønner ikke hvorfor de jentene er med i det programet...De er stygge og ufattelig dumme, men vil det si at alle prinsesser er slik?

Alle profesorer er feite eller kvisete og har aldri sett en jente, og prinsesser er stygge og dumme som brød?

:fun:

 

Jaja..

Lenke til kommentar

Vel, hennes mangel på kunnskap om datamaskiner var ikke det som irriterte meg, men mangelen på respekt for andre mennesker og viljen til faktisk å høre på forklaringen og sette seg inn i det. Hun var rett og slett for forutinntatt overfor fyren til en gang å ville skjønne hva han sa. Jeg hadde aldri orket å kaste bort et sekund på et slikt nek, hadde kastet henne rakt på dør.

Lenke til kommentar
Hun klarte ikke oppgaven, naturlig nok :p

 

 

Ikke mye til spoiler, men de som så det, vet at hun gikk ut i neste episode... Er et par uker siden dette gikk på TV...

 

5824729[/snapback]

 

Virkelig? *sjokket* :p

Kan bare tenke meg han IT-konsulentet var lettet når hun voksne 4-åringen dro.

5825881[/snapback]

Han måtte dra hjem han også da :p

Lenke til kommentar

Syns dette programmet er litt kjipt siden de har plukket ut folk som bekrefter stereotypene om at prinsessene er blonde og dumme og at nerder er innesluttede tapere.

 

Man er ikke en taper bare fordi man har litt i hue, selv om det virker

som om jentene i programmet tror det.

 

Det virker som om de må dumme seg ned for å unngå et evt nerdestempel, fordi deres oppfatning av nerd er noe negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...