.com Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 hei, kjøpte i dag cs-source, men når jeg skulle aktivere det får jeg feilmelding om at det er duplicate cs-key, hva skal jeg gjøre?
MosRew Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 hei,kjøpte i dag cs-source, men når jeg skulle aktivere det får jeg feilmelding om at det er duplicate cs-key, hva skal jeg gjøre? 5822695[/snapback] Hmm, ser ut for at cd-keyen din allerede er i bruk. Tror ikke du kan gjøre så forferdelig mye. Du må nok få tak i en ny cd-key. Kan jo hende at det er en mulighet for å kontakte de som selger spillet. Ta å hør med de du kjøpte spillet hos.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 hei,kjøpte i dag cs-source, men når jeg skulle aktivere det får jeg feilmelding om at det er duplicate cs-key, hva skal jeg gjøre? 5822695[/snapback] Eller så kan du sende en mail til Steam med bilder av produktet, og si at CD-keyen er i bruk. Så vil de mest sannsynlig gi deg en ny
.com Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 hei,kjøpte i dag cs-source, men når jeg skulle aktivere det får jeg feilmelding om at det er duplicate cs-key, hva skal jeg gjøre? 5822695[/snapback] Eller så kan du sende en mail til Steam med bilder av produktet, og si at CD-keyen er i bruk. Så vil de mest sannsynlig gi deg en ny 5825700[/snapback] vil dette ta lang tid?
Goebbels Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 tror jeg fikk ny samme dag, eller påfølgende dag.
.com Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 (endret) hva skrev du i e-mailen da? og hva er mail adressen dems? Endret 28. mars 2006 av .com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå