Gå til innhold

Spill som ligner Transport Tycoon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, jeg kan jo nevne Industry Tycoon, ikke det at jeg likte det spillet, men ligner ganske mye på spillet du henviste til...

Skrevet (endret)

Transport Tycoon Deluxe er jo kul da. Er helt det samme som TT da, men med noen oppgraderinger.

Ellers finnes det masse masse sånne spill. Ikke at jeg kommer på noen av navnene. Men RollerCoaster Tycoon er jo morsomt. I tillegg har vi jo det kjente kjære gamle DOS-spillet der du skal lage en fornøyelsespark, men jeg kommer desverre ikke på navnet :(

Endret av BeFs
Skrevet

Deluxe er vel stort sett samme spillet, også fra midten av 90-tallet. Og Open Transport Tycoon er vel bare det samme som Deluxe pluss en Patch.

(Selv med Open i navnet så er den ikke gratis, og heller ikke alderen gjør den gratis.)

Nå husker jeg det. Jeg leste jo den artikkelen om TTD locomotion når den kom.

Industry Tycoon virker veldig interessant.

Skrevet

Et par gode forslag her på slutten. Jeg har lastet ned noen demoer nå og skal prøve meg litt frem. Takk for all hjelpen så langt :)

Skrevet

OpenTTD er mye mer enn bare Transport Tycoon og Transport Tycoon Deluxe.

Det har mye nye ting.

MYE større kart.

Multiplayer (mange servere og folk sist jeg sjekka).

Og, det er helt gratis.

Skrevet
OpenTTD er mye mer enn bare Transport Tycoon og Transport Tycoon Deluxe.

<...>

Og, det er helt gratis.

5825133[/snapback]

Open TTD sine sider så står det:

Notice

OpenTTD requires the original version of Transport Tycoon Deluxe data files in order to function. Please refer to the readme for more information.

Man må altså kjøpe TTD for å kunne bruke Open TTD.

Skrevet

Industry giant 2 ser svært lovende ut syns nå jeg, liker å flytte rundt på varer jeg.

men lurte litt på hvordan den addon'en fungerte? er det den patchen på 2 mb som er hele addonnen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...