Gå til innhold

Noen som selger Operation Flashpoint?


Anbefalte innlegg

Får 2 måneder siden kjøpte jeg meg ny datamaskin. Da prøvde jeg demoen av OFP, og den var dritkul. Jeg bare måtte ha spillet. Men vet noen om det kommer et OFP 2? Jeg lurte også på om dere som eier er kjempelei det og har lyst til å gi meg spillet? Jeg er kjempeinterresert...ta kontakt isåffal... [email protected]

 

_________________

Sweet mother of all that's good and pure!

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-26 10:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-25 22:49, skrev Bacon_Boy:

Får 2 måneder siden kjøpte jeg meg ny datamaskin. Da prøvde jeg demoen av OFP, og den var dritkul. Jeg bare måtte ha spillet. Men vet noen om det kommer et OFP 2? Jeg lurte også på om dere som eier er kjempelei det og har lyst til å gi meg spillet? Jeg er kjempeinterresert...ta kontakt isåffal... [email protected]



 

Ja du kan få mitt... Jeg betaler selvsagt frakt

Lenke til kommentar

OFP er veldig bra, Resistance bygger på OFP 1985 men selve Resistance campaignen bygger på hendelser før campaignen i OFP 1985, en forhistorie kan man si.

 

Grafikken er mye bedre i Resistance, BIS har gjort mye med både grafikk og AI pluss en del annet. Du kan f.eks. kjøre en kul Jawa motorsykkel samt buss. Og nå er Breathe (Oxygen) sluppet løs til almennheten slik at alle kan lage egne 3D modeller og importere til OFP. Verdens største sandkasse kan man kanskje si :grin:

 

Nå kan du altså gjøre alt, lage egne øyer eller fast landskap, egne modeller, jeg vet ikke hvordan det er med animasjoner og figurer ennå, dog.

 

Lei OFP? Vel.. ja. Spilt det siden Mai i fjor. Nå betaer jeg diverse spill og ser frem til release av MMORPG´en Neocron.

 

Men jeg ser også frem til ColinMcRae 3, CFS 3 og.. Independence Lost - som er et prosjekt under utvikling av de samme folka som laget OFP og Resistance. Det blir enda bedre, enda fetere.. :grin:

 

Ingen andre slår OFP og Resistance når det gjelder realisme ihvertfall, absolutt ingen. Det finnes ingen andre spill av det slaget som har så vanvittig store landskap og full frihet. Kamp i furuskog? Ikke noe problem.. sprenge broer for å stoppe invasjon? Du kan gjøre det i Resistance. +++

 

PS: Om du vil ha mitt OFP og Resistance, må du skyte meg, begrave meg og sprenge jorda i filler først :grin: Har aldri angret et sekund på at jeg kjøpte dem.

 

_________________

Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands:

Escape of the Psycho Kitten!

wave_small.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-09-26 00:02 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...