iMAD Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 ..du spør alle folk om "rumors" og håper at en quest dukker opp.
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 ...du blir sint fordi du ikke kan sette fGlobalTimeMultiplier=1.1000.
Toset Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Satt på bussen idag, halvveis i koma og så ut vinduet. Så plutselig noen busker, og tenkte faktisk "Bloodgrass? Her?" et lite sekund får jeg våknet skikkelig
Whalecore Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Når man tenker på å quicksave hver gang man skal gjøre noe litt utfordrene. (Dette er serriøst sant, det kommer opp hele tiden i hodet mitt. Ikke bare i andre spill, men i real-life òg.. ja, jeg vet det er trist) *flau* Haha, en med samme "problem" her jo: Har faktisk opplevd for en del år siden at jeg spilte så mye spill i en periode at jeg konstant tenkte at jeg måtte save (i det virkelige liv). Prøve på skolen? Husk å save! Komisk. Men jeg vet jeg er trollbundet av oblivion når xboxen min står på 10 sekunder etter at jeg har kommet inn i leiligheten min. 5837516[/snapback] Nice, leste det nå. Endret 30. mars 2006 av xantir`
h00v3r Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 når noen låner noe fra penalet ditt, og du roper ut, "hey drop that you thief", og "you gonna pay for that"
Esukiru Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Du går i butikken og kjøper div. grønnsaker og sånt for å lage potions
tom waits for alice Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du oppdager at det har kommet 10 sider med nye poster her på Elder Scrolls forumet siden sist du var inne og tittet... Geir
Kuroneko Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hmm. Jeg har fått en merkelig trang til å plukke blomster. Heldigvis ikke så mange av dem enda.
Tinmar Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Er vel ikke den rette årstiden å plukke blomster på da.
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Når du oppdager at det har kommet 10 sider med nye poster her på Elder Scrolls forumet siden sist du var inne og tittet... 5838666[/snapback] Jeg abonnerer på forumet, faktisk. Det var greit før, da det for det meste var Morrowind det gikk i, men for noen dager siden var det faktisk over 40 nye tråder (et par av dem var svar på eksisterende tråder) på et par timer... Dette var dog noe jeg forutså. Endret 30. mars 2006 av MiSP
[^..^]Christian Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Christian,28/03-2006 : 10:27]Når du henter den gamle katanaen din (som du kjøpte på dreamlands for 3 år siden) og løper etter hunder for å få xp. Nei! Nå tenker du WoW, NWN eller Gothic. I Oblivion finnes det ingen XP. 5837578[/snapback] Oi,,, lenge siden jeg spilte morrowind. jaja, kanskje en vil ta hunder for,,, um,,, ett eller annet.. Har ingenting imot hunder egentlig :|
CogBliZ Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Du reiser til nærmeste hesteranch for å kjøpe en hest til å travle rundt med.. Du går til Byn å leiter etter en våpensjappe til å kjøpe nytt gear.. Du leiter etter capslock da du merker du går for sent... Du leiter etter et hus du kan kjøpe for 5000kr Du sier "Hva i Oblivion driver du med?" i steden for Hva i Helvete. Prøver å trykke på NaF kartet du fant i bilen for å komme der fort. prøver å ri hesten din opp en 60 graders bakke...
MiSP Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du sier "Hva i Oblivion driver du med?" i steden for Hva i Helvete. 5842762[/snapback] Genialt! Det skal jeg begynne med!
SolidBluR Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 *grøss* Blei mye dårlig vitser her nå Ikke tving dem ut folkens. Det startet så bra
Daagah Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 hohoho:!: eg har faktisk begynt med sånt i real-life. Hadde spelt veldig mykje cs, og der er det jo sånn at man må trykke på "y" for å kunne skrive noke. Etter det kom alle msn-meldingane mine med ein "y" i starten Anyways, Du veit du har spelt for mykje Oblivion når du er imponert over den gode grafikken rundt deg.
expose2k Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hmm. Jeg har fått en merkelig trang til å plukke blomster. Heldigvis ikke så mange av dem enda. 5838688[/snapback] Hehe du og blomster Finn hånd-i-hånd
olefiver Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) ... du blir irritert over at du ikke på forhånd får se reaksjonen til kompisen på den vitsen du har tenkt til å fortelle. Dette var dog noe jeg forutså.O'synske MiSP! Fortell hvem som vinner neste helg på Bjerke! Endret 31. mars 2006 av olefiver
Rewws Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) du vet du har spillt for mye oblivion når du briber moren din for og få det du vil ha til middag! du vet du har spillt for mye oblivion når du prøver og trykke c for og åpne dører! du vet du har spillt for mye oblivion når du er syk og prøver og huske hotkeyen til healing spell! du vet du har spillt for mye oblivion når du leser bøker som er totalt uintressante for du tror du kan lære noe av dem! du vet du har spillt for mye oblivion når du sneaker for og gå på butikken... du vet du har spillt for mye oblivion når du ligger på sykehus etter og ha prøve spist en ukjent sopp for og øke alchemy skillen din! du vet du har spillt for mye oblivion når du ikke skjønner hvorfor du MÅ spise....(de gjør da ikke det i spillet.....liksom...) hvorfor akkurat DU må på do...i spillet trenger jeg jo ikke det...hmm...og der hvor allt er så virkelighetstro.... du vet du har spillt for mye oblivion når du prøver og sikte på lærern med en bue du ikke har fordi du hatern! du vet du har spillt for mye oblivion når sjefen din ikke blir snillere etter en vits! du vet du har spillt for mye oblivion når du sitter piss alene ikke har dusjet på 1,5 uke og har poser på størrelse med meloner under øynene, rufsete hår, bleik som en dau torsk, en fordøyelse skakkjørt på grandis og fastfood, vassblemmer på fingertuppene, og får ingame flashbacks når du bruker brøkdeler av tiden din på høyst elementære ting som er sterkt nedprioritert som og gå på do, lage mat, dusje osv pluss at dine nærmeste omgivelser ligner de du finner rundt hunder som har rabies og bor i slummen i beijing! Endret 1. april 2006 av Rewws
_ART_ Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Fikk et skikkelig "wow øyeblikk" i går: Jeg og kjæresten min var på Rema og vi sto å diskuterte middagsvalg da jeg så en høy inder i 20 årene. Min umiddelbare tanke var "shit, en Dunmer" Det verste var at vi fikk øyekontakt og det føltes som om jeg zooma inn på fjeset hans slik som spillet gjør.
Stylpe Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 ...drømmene dine er i HDR. Nesten litt skummelt =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå