saitaM Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når du stjeler noe i håp for komme med i thieves guild. Når du spiller fotball med vennene dine og sier at du har dårlig athletics skil når du blir sliten. Når du vil forbedre speechcraft skilen din så du kan ovetale foreldrene dine til og få være hjemme fra skolen for og spille oblivion. Når en kamerat spør om du vil overnatte hos han og du svarer at du ikke kan sove i andres seng. Når du beskylder læreren din for å være vampyr. Når du sier på bue-treninga: "jeg gleder meg til jeg blir journeyman så jeg kan zome inn". Når du spør om noen kjenner en god skil trainer. Når du gleder deg til og komme på høyere level så du skal finne bedre ting. Når du lurer på hvilken setting livet dit har for å få så bra grafikk.
Qverner Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når du blir overasket over hvor mye folk kan si til deg :O Når du blir forundret over at utgangsdøra åpner seg. Eller når du er så lei oblivion at du loker rundt på forum igjen
Entmaster Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når du slår en ned i skolegården, gjennomsøker'n for verdisaker, går mot læreren og sier "ikke ta deg bryet med å spørre, jeg betaler!"
Jalladoode Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når du holder deg våken for å unngå å gå opp i level.
anora Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når man legger den brennende fakkelen i ryggsekkken og tar opp sverdet vis man ser noe skummelt. 5824482[/snapback] Den usynlige ryggsekken, riktignok
Blue--Sky Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 I dag når jeg våknet, lurte jeg et lite sekund på hvor armoren min var når så ned på gulvet... og ja jeg har spillt myyye oblivion nesten 40 timer på 2 og et halv døgn
Koopa Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når du tar av deg skoene for å kunne snike bedre 5824185[/snapback] pst, vist du ikke har blitt journeyman i sneaking enda har du absolutt ikke spilt for mye. 5824455[/snapback] Aaaaah! So sorry! Må spille...spille. Sorry!
GoUrmet Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Når man sitter på jobb og trykker (Z) men skjønner ikke hvorfor man ikke løfter tastaturet
Mapster Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du sitter på skolen og lurer på hvorfor du ikke kan "Waite" og vips være ferdig med skoledagen
magnemoe Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du ser på klokka og den er 8pm og du tenker du kan spille noen timer til, problemet er at virkelig tid er 7 om morgenen og du skal på jobb snart.
Arsenal_RULES Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du gir penger til folk som ikke liker deg! Når du begynner å stjele, og løper rundt i byen, for å selge tingene! Når du går rundt og hopper hele tiden, for å lvle!
Mapster Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du spiller gw (guild wars) og prøver å hoppe konstant. (Dvs. i gw at du angriper merket spiller/npc )
h00v3r Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hehe, jeg er ivertfall langt ifra å spile det for mye, har ingen av disse symptomene
SolidBluR Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Har faktisk opplevd for en del år siden at jeg spilte så mye spill i en periode at jeg konstant tenkte at jeg måtte save (i det virkelige liv). Prøve på skolen? Husk å save! Komisk. Men jeg vet jeg er trollbundet av oblivion når xboxen min står på 10 sekunder etter at jeg har kommet inn i leiligheten min.
Flygg Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 når man tenker F5 før man går gjennom en dør :!: offtopic: Spilte mye BF2 før. Tar fortsatt meg selv i å tenke F10 (screenshot) og ?report når jeg ser et lovbrudd
DidzisK Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du henter den gamle katanaen din (som du kjøpte på dreamlands for 3 år siden) og løper etter hunder for å få xp. Nei! Nå tenker du WoW, NWN eller Gothic. I Oblivion finnes det ingen XP.
Sweet_Enough Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 ...når du spør vilt fremmede personer på gata om de har hørt noen rykter.
Koopa Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du begynner å studere andre folks ansikt etter å ha fortalt en vits for å se hvordan de reagerer
H4ngm4N Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Når du ikke kan huske sist du ikke drømte om Oblivion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå