Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lav Hastighet i forhold til oppgitt.


Anbefalte innlegg

vel, vi sitter med NGT sitt 20mb linje, får egentli bare 7 mb.. men er ikke det som er problemet..

 

jeg har veldig lav hastighet i nedlasting, og den har bare synket di siste dagene.. skjønner ikke hva det kan være.. vi er 2 stk koblet på nettverket. begge bruker Azureus. og har cirka samme hastighet.. har ikke NAT-feil, og alle brannmurer er deaktivert eller bypassed av azureus.. men jeg skjønner ikke hvorfor alle torents jeg har suger i DL speed. særlig torrents som har flere tusen delere og et par tusen Seeders..

 

har lagt med et bilde..

post-81425-1143401963_thumb.jpg

 

som dere ser har jeg cirka 8 mb ned og nesten 1 mb opp.. men laster bare ned med laaaav speed.. :cry:

 

noen som har en forklaring?

Endret av SiRious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagens! Keep it up SiRious.

5816498[/snapback]

 

kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer.

 

Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen".

Lenke til kommentar
Dagens! Keep it up SiRious.

5816498[/snapback]

Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen".

5816661[/snapback]

Dette var ikkje stort betre desverre, BitTorrent er faktisk i dag den p2p-metoden du får høgast fart på og klart den mest utbreidde.

 

Til trådstarter: Fjern alt som har med piratkopiering å gjere, om du har problemer med linja så er ikkje dette den beste måten å formulere seg på.

 

Har eg ikkje svart i denne tråden allereie forresten? *leite litt*.

 

Dobbelpost ja, rapportere den då. Sjekk svara i den andre tråden din, står betre forslag der.

Lenke til kommentar
Ja, annonser for hele forumet at du piratkopierer absolutt alt nytt du kan komme over.  :!:

5816464[/snapback]

 

noen gang slått dere at jeg kan ha det liggende orginalt på cd. gidder bare ikke å lage iso filer ..

 

i need proof :cool:

5816700[/snapback]

Du kan ha kva du vil på original CD, det er like fullt ikkje i henhold til retningslinjene på dette forumet.

Lenke til kommentar
Dagens! Keep it up SiRious.

5816498[/snapback]

 

kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer.

 

Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen".

5816661[/snapback]

 

Uff så sinna. Da kan vel jeg be deg svare på en skikkelig måte også? Om du ikke vet hvordan Torrent funker, så kan du vel la være å svare. Riktig. Og takk til deg.

Lenke til kommentar
Dagens! Keep it up SiRious.

5816498[/snapback]

 

kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer.

 

Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen".

5816661[/snapback]

 

hva bruker du selv da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...