Gå til innhold

Min level19 PvP film

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, si det.

Uansett, det er ikke stort mer enn å bare ta imot kritikken, trevakt. Filmen er rett og slett dårlig redigert, uansett hvor mye du vrir og vender på det. Skal ikke si så mye om dyktigheten din ettersom jeg ikke så stort sett annet enn en del tall og en hunn-orc som svirret rundt. Face the fact...

Skrevet (endret)

si meg; kødder firefox med meg eller er denne filmen på over 200mb?

edit: mage og priest filmen var slettes ikke ille... slemme, slemme huntar!

Endret av AftaBurn
Skrevet
Virker som du bare jumpa folk med lav hp / mobs på seg.

WOW, en fjorten minutter lang "ganke folk med lav hp" film. "Look at me! I kill people with 40%hp when they're fighting

Dere snakker om det som om det var det hele filmen handlet om. Det er helt feil. "bare"? Har du sett duell delen da? "Fjorten minutter"? Det er bare de første minuttene at jeg er i Redridge, og av de jeg dreper der er det bare tre folk med lav HP. Lag bedre film selv..

5821835[/snapback]

Nei har ikke sett duel delen, gidder ikke å laste den ned på nytt for å gjøre det, jeg gadd jo selfølgelig ikke å se hele filmen når starten var så elendig, men du burde uansett vise deaths. Du kan jo ikke bare vise de der du vinner, hva vet vi om hvor mange ganger du har prøvd på dem før du faktisk får dem ned?

Skrevet
Hvem er Graagh, Pat osv? Fanboi ? :O

Noen veldig gode Warriors. Egentlig er ikke Graagh så god som dem, men jeg kjenner han siden jeg er så samme server og har MSEen hans og sånn, derfor bruker jeg han som eksempel.

5821449[/snapback]

Pat er ikke så veldig god han heller, jeg skal vedde ganske mye på at jeg også hadde klart det han gjorde med alle de buffs og gm settet. I tillegg er det en bugg som gjorde at han fikk52 talenpoints ... ;)

Skrevet
Ja, men mail sier ingen ting med mindre dere løp bort og slo han med stav. Siden det var hunter hadde det vert bra hvis dere vant. han kunne ha sent pettet sitt på Pathologist og skutt på deg eller omvent.

Men snakker vi om den filmen nå? ..Nei.

5819971[/snapback]

Mail sier en hel masse. Det sier at han er level 40, eller over. :)

Skrevet

Graagh er god, god til å lage film, god til å drepe. Du mener at det ikke er ære å høre fra Graagh at filmen min var bra?

Skrevet
Graagh er god, god til å lage film, god til å drepe. Du mener at det ikke er ære å høre fra Graagh at filmen min var bra?

5828369[/snapback]

hvem sa han mente det?

Skrevet

jeg har personlig ikke sett noen av filmene hans, derfor kan jeg ikke utale meg om de er bra eller ikke. men det at en person syntes filmen din er bra betyr ikke at den er bra!

og det ligger mye mer bak en god film enn fancy dreping, god musikk og massive mengder unødvendige effekter!

Skrevet
Jeg. Jeg snakker med han på MSN.

5828501[/snapback]

ok? er ikke noe stress å lyve over msn heller.

Men det virker som du spyr ut filmer, får dårlig kritikk her og skal prøve å motbevise oss at den er bra...

Skrevet

5828501[/snapback]

Men det virker som du spyr ut filmer, får dårlig kritikk her og skal prøve å motbevise oss at den er bra...

5828672[/snapback]

Off topic: aaaaa dork og loltrollet! jeg har mistet linken mine! finner den ikke! gif epixx linkz0r plix? :p allow me to translate that for you, laddy! can you please give me the link?

On topic: det er vel helt rett!

lurer på hvor mange trevakt filmersom tusler rundt på forumet innen en måned :hmm:

Skrevet (endret)

5828501[/snapback]

5828672[/snapback]

Off topic: aaaaa dork og loltrollet! jeg har mistet linken mine! finner den ikke! gif epixx linkz0r plix? :p allow me to translate that for you, laddy! can you please give me the link?

On topic: det er vel helt rett!

lurer på hvor mange trevakt filmersom tusler rundt på forumet innen en måned :hmm:

5828774[/snapback]

Finnes her et sted :)

edit: var nede, jøss :)

Endret av chokke
Skrevet

Jeg synes flmen min var ganske bra jeg.

Skrevet (endret)

Seriøst trevakt. Mansjit film.

Bruk litt mer tid på filmen neste gang, lvl 19 filmer er boring i tillegg.

Lag film med mainen din.

Endret av KillerX
Skrevet

hør her, jeg driter seriøst i Maydie og Graagh og hele den dritten de er nerds!! og du kan ikke si at din film er bra fordi at Maydie gjorde det og helle ikke at den er en bra film fordi Graagh sier det.

Vær kreativ og nyskappende så kommer du mye lengre.

Og btw about amge og priest pvp filmen vi killer mange som er høyere lvl enn oss selv ikke diss den please ;)

Skrevet

Filmen var grei den, men seriøst, FOR mye zooming, kutt ut den litt neste gang...

Og om low-level pvp, hvorfor er dette så mye bedre på høy level? Å se en rogue i full Bloodfang ta ned en rogue i Adventurer's armor, er jo ikke akkurat gøy? :dontgetit:

btw, jeg har laget en film jeg og, men tørr ikke linke den, siden jeg får dårlig kritikk :blush: Er to paladins som slåss i 25mins..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...