Gå til innhold

Min level19 PvP film

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye film. Hvis dere ser, er det samme personen som var i min forrige film som ble SLAaAaAkkkktet. Jeg tror PvP passer litt bedre.

Del en er for de som liker outdoor PvP. Alle jeg sloss mot var i samme, eller noen levler høyere enn meg bortsett fra en night elf druid som jeg dreper noen ganger.

Del to er battlegrounds.

Del tre er dueller for de som liker sånne 1 vs 1 ting. Jeg er ikke så fan av det, så jeg kuttet duell delen veldig, og jeg synes den var ganske kjederlig.

På denne filmen er det litt av samme problem som på forige: uskarpt bilde. Bare se den og se hva dere synes, men bare husk: Denne level19 Warrioren er ikke så bra equippa ennå, bare to blåe ting og ingen trinkets, head, neck eller noen enchants ...ennå.

Filefront

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv a velg Kaeyaa PvP herifra da.. Kanskje det går da.

EDIT: Faen. Nå forsvant den plutserlig. *Prøver å lase den opp igjen..*

EDIT2: Oi, der var den tilbake igjen. Hva er det som skjer??

Endret av Gjest
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Last den opp på video.google.com

Skrevet

Ok, jeg kan prøve. Den fungerer helt fint for meg å lase ned. Jeg kan prøv på den ande PCen etter jeg har lastet den opp på video.google.com.

Skrevet

Jeg synes det er bra jeg. Jeg tror det er smak og behag akkurat det.

Hva synes du ellers?

Skrevet

Trevakt...

Ikke lag film bare for og lage film :)

Denne gangen handla den ialfall om noe, og det skal du ha pluss for...

Kan jo gi deg litt konstruktiv kritikk:

1. DRIT I ZOOM!! Vi vil gjerne se interfacen din for og se HP og hva slags stuff du bruker osv... PvP film = lemme see tah inthaface!

2. Bruk gjerne slow-mo når du tar helt av i slaktinga, ikke at du på noen måte tar helt av i denne filmen men i fremtidige filmer så kan det være en grei effekt.

3. Ikke lag PvP filmer på lavere lvl en 60, det blir bare dumt...

Tjahh, så det jeg prøver å si at neste gang du lager en film bør du enten ha brukt et halvt år på redigering hvis filmen skal ha en story og greier eller den må omhandle lvl 60 PvP uten/med hensiktsmessig zooming...

Skrevet

Det er bare tre ganger i filmen at jeg dreper folk med lav HP da. Det er fordi jeg ikke gadd å vente på at de hadde fullt. Og det er bare EN (hvis vi ser bort fra WSG) som er lavere level enn meg i filmen.

Det er flere ganger i filmen at jeg dreper to eller flere folk med fullt HP.

Zoomingen er tøft ..synes jeg. Mange Warriors bruker det. F.eks Maydie eller Pat eller Graagh og mange fler. Jeg tror det er bare smak og behag.

Skrevet
WOW, en fjorten minutter lang "ganke folk med lav hp" film. "Look at me! I kill people with 40%hp when they're fighting mobs!"

5818469[/snapback]

100% agreed. :)

Da er det bedre med denne.

:p

5819718[/snapback]

Det er bare tre ganger i filmen at jeg dreper folk med lav HP da. Det er fordi jeg ikke gadd å vente på at de hadde fullt. Og det er bare EN (hvis vi ser bort fra WSG) som er lavere level enn meg i filmen.

Skrevet
WOW, en fjorten minutter lang "ganke folk med lav hp" film. "Look at me! I kill people with 40%hp when they're fighting mobs!"

5818469[/snapback]

100% agreed. :)

Da er det bedre med denne.

:p

5819718[/snapback]

5819728[/snapback]

Det holder å si slikt én gang.

I vår film er vi rett ved å ta en som er mer enn 15 lvl's høyere, men så potter han. :(

Skrevet

Hvem skaulle han angripe? Hadde han angrepet Priesten hadde du kunnet skutt evig med firebolt og alt det der til han var død, mens Priesten feaer og skjolder og healer seg selv.

Hadde han angrepet deg, hadde Patheologist healet og skjoldet deg mens du polymorpha og frost novaet og hoppet vekk og drepte han.

Bare priest og mage kunne ha greid det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...