brusboks Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Jeg bruker Microsoft Office Outlook 2003 til å sjekke mailen min. Når jeg laster ned mail på laptop'en, slettes mailene fra mail-serveren. Jeg vet det er mulig å deaktivere det, men husker ikke hvordan jeg gjorde de og finner ikke ut av det. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Ønsker å kunne sjekke mail på 2 eller 3 pcer...
ronnyaa Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Verktøy -> epost kontoer -> vis/endre.... -> endre -> flere instillinger -> avansert. Så setter du ett kryss i haken der det står noe slikt som "la det være igjen..." Dersom du syns dette var dårlig norsk, er det fordi jeg bruker engelsk office, og husker ikke helt hva det heter på norsk
brusboks Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 (endret) Takker. Skal teste det ut nå. Edit: Det som kom opp der gjelder kun sending. Det er haket av der men meldingene blir alikevell slettet fra serveren. Endret 26. mars 2006 av intellic
ronnyaa Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det skal ikke gjelde sending, men mottak. Husket du å trykke ok når du hadde gjort de nødvendige endringene ?
brusboks Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Ja. Har alltid hatt de instillingene der, men meldingene forsvinner uansett.
Isbilen Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Jeg trodde ikke det gikk å forhindre at mail blir slettet fra serveren når den er hentet ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå