Gå til innhold

Får ikke til å spille på Panasonic TX-32LX500


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg har en slik som jeg har koblet til PC via d-sub, Oppløsningen har jeg satt til 1366*768 og dette fungerer fint til surfing og slikt, men den _vil ikke_ starte spill... dvs. jeg får lyd, men det står at bildet ikke lenger har signal og blir svart, og det er alt som skjer. Jeg har et 9800pro skjermkort. Noen som vet hva som skjer??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at spillet starter en litt "annerledes" oppløsning eller frekvens som TVen din ikke takler så godt. Prøv å få skjermdriverne til å tvinge en bestemt Hz.

 

Hvis oppdateringsfrekvensen er for høy eller det dannes ugyldige oppløsninger så flipper skjermen ut.

 

Det kan også tenkes at spillet får problemer dersom du bruker 3.dje parts programmer til å "force" en resoultion.

Lenke til kommentar
Vil tro at spillet starter en litt "annerledes" oppløsning eller frekvens som TVen din ikke takler så godt. Prøv å få skjermdriverne til å tvinge en bestemt Hz.

 

Hvis oppdateringsfrekvensen er for høy eller det dannes ugyldige oppløsninger så flipper skjermen ut.

 

Det kan også tenkes at spillet får problemer dersom du bruker 3.dje parts programmer til å "force" en resoultion.

5813333[/snapback]

 

 

Har fått det til å virke BF2 var satt til 1600*1200@60hz, og det blir jo feil med skjermkortet som var 1360*768 eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...