PcT Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Fant denne guiden og tenkte jeg skulle share den med dere, om du følger riktig går du opp i 30k/ hour ved level 40 osv :o (Funket faktisk oxo, testet) http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html
Islanbadsj Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Fulgte den litt på lvl 38-40, men det plagde meg at jeg ikke kunne fullføre quest jeg visste jeg kunne greie.
Shaper^ Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Beste måten å speed levle er å gå instancer, BARE instancer hele tiden, får inn sykt mye xp, uten at du slipper å tenke på å grinde, ting går liksom av seg selv, du glemmer helt hva du gjør egentlig og tenker bare på å hjelpe gruppa di.. Jeg levler 1-2 ganger på level 37 (shammie) med ett par SM runs Funker sinnsykt bra, fikk rougen min opp sånn og
different Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Beste måten å speed levle er å gå instancer, BARE instancer hele tiden, får inn sykt mye xp, uten at du slipper å tenke på å grinde, ting går liksom av seg selv, du glemmer helt hva du gjør egentlig og tenker bare på å hjelpe gruppa di..Jeg levler 1-2 ganger på level 37 (shammie) med ett par SM runs Funker sinnsykt bra, fikk rougen min opp sånn og 5829907[/snapback] Solo grinding er raskere. Du slipper og finne party som tar tid, du slipper og komme inn i en jævla dritt gruppe og sparer MYE tid når du da må finne nytt party. Var i Sunken Temple me warrioren min, fikk LITE xp i forhold til grinding.
Edmund Blackadder Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Imo, det beste å gjøre er å gjøre quests hele tiden, hvor du vet nøyaktig hvor er. Den guiden gir deg en walkthrough sånn at det går veldig kjapt. Han hopper også over quester der man trenger gruppe osv på grunn av at som du sa, det tar tid å finne gruppe osv.
Marker Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Eneste problemet med guiden i mine oyne er at den inkluderer STV. Lassevis med grindequests der, ingen tvil om det, men ogsaa et ganke-mekka. Begge charene jeg har lvlet saa langt har tatt STV questene og med mindre man tar dem midt paa natta eller tidlig paa dagen, blir man ganket i hytt og pine. Rundt Nesingwary Camp var det nesten konstant kamp.
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det stemmer at det er fare for ganking der ja, men det er og.så en ypperlig plass å ta igjen på de andre etter en stund da du begynner å komme i høyere lvl enn de andre =) Bruker å være en del 30-40 der men av og til kommer det en del lvl 60 og skal brife.. Men en gang lot de meg faktisk være siden jeg tok en rask /love Men det er ingenting som å snike rundt i jungelen i prowl form og spotte en fin lvl 31 Alliance og ta en /mourn og så /love for å så gå inn for å ta byttet. De klikker helt da de ikke ser meg
Sjark Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Beste måten å speed levle er å gå instancer, BARE instancer hele tiden, får inn sykt mye xp, uten at du slipper å tenke på å grinde, ting går liksom av seg selv, du glemmer helt hva du gjør egentlig og tenker bare på å hjelpe gruppa di..Jeg levler 1-2 ganger på level 37 (shammie) med ett par SM runs Funker sinnsykt bra, fikk rougen min opp sånn og 5829907[/snapback] Solo grinding er raskere. Du slipper og finne party som tar tid, du slipper og komme inn i en jævla dritt gruppe og sparer MYE tid når du da må finne nytt party. Var i Sunken Temple me warrioren min, fikk LITE xp i forhold til grinding. 5830066[/snapback] Jeg har testen teorien "Bare instancer" og den er elending, jeg var feks i SM, fikk 6k XP/Hour, når jeg grinder/fyller guide får jeg over 20k xp/hour så det går over 3ganger raskere med guide/solo grinding
Seian Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Kommer helt an på flyten i gruppa. Det fins da gode grupper og vice versa. Jeg har da også vært i SM, og jeg kunne få alt fra 5k XP/timen til 30k XP/timen. Skal si jeg likte den sistnevnte gruppa <3 Endret 29. mars 2006 av Seian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå