Gå til innhold

TES: Den lille tråden om smått og stort i Oblivion


Anbefalte innlegg

jaja da har jeg spilt en del :)

 

for en fantastisk god grafikk og stemninga er bare helt på topp.

et av de beste spilla jeg noen gang har spilt.

 

vel starter denne tråden så vi kan småprate litt om herlighetene i Oblivion :)

 

jeg valgte meg å spille Knight klassen.

og være en helttype person.

 

lever meg skikkelig inn :)

 

del deres syn!!

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke stengt så mange gates (to, faktisk, inkludert Kvatch) - Men jeg har funnet mange. Faktisk er jeg rimelig fornøyd med å ha fått plottet inn en anstendig mengde med ting og tang på kartet i dag. 90 Places Found sålangt, deriblant tre Daedric Shrines (inkludert Azura) og en del landemerker. Og all hopping har lønnet seg - Journeyman Acrobatics og dodge roll-opplegget er vel verdt det.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt endel tid på å få bra balanse mellom ytelse og grafikk nå (vanskelig å kutte ned på grafikken, men jeg må gjøre det siden jeg ikke har topp grafikkort). Grafikken er bare så skjønn! Det er deilig å se på tårnet i imperial city fra fjella, for eksempel :)

 

Og ikke minst vannrefleksjonene.

 

Har spilt noen timer nå, men er fortsatt level 4. Går litt tregt framover... men det er gøy!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor

gullet i oppdraget "Two Sides of a Coin" ligger begravd? Har lett i en evighet utenfor murene i Bruma, men finner det aldri :/

 

 

edit: Bare glem det, fant det nettopp. Lå mellom noen steiner, i ei kiste.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
noen som veit om noen slags guider igjennom spillet o.l ?

evt. en side med kart.. så man veit hvor man skal gå ? sitter fast et sted :( kommer ikke videre.. skulle gjerne ha kommet meg løs

5813985[/snapback]

 

hvor sitter du fast? du har jo et intergrert kartsystem i oblivion om du trykker på tab og leter det fram

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...