OscarWoHA Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Morn Hver gang jeg lvler kan jeg øke strength, agility osv med +3. Dessverre har jeg ikke funnet ut hva jeg må gjøre for å få en bonus til Endurance. Noen som har peiling?
cheeplix Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Kan man ikke holde over hver skill for å se hva den påvirker? Tror det er noe sånt...
OscarWoHA Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Står bare hva den gjør, men ikke hvordan man trener :\
cheeplix Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Heavy Armor, Medium Armor, Spear gir endurance i følge et googlesøk. (Lenge siden jeg spilte morrowind.) Hvis du ønsker bonusen, men ikke å trene de i det vide og det breie kan du benytte deg av "power-leveling"-trikset. Kjøp deg til øking i disse for å få endurancebonusen når du lvler. Rotete formulert, men du skjønner det forhåpentligvis.
Mr-CEO Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du må øke skills som bruker den attibutten for å få bonus på den. For å trene en skill må du bruke den. Du løper raskere om du løper mye...
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du må stige i skillsene Block, Armorer eller Heavy Armor for å kunne øke Endurance attributen.
Mr-CEO Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Så får å ta det så enkelt at alle burde skjønne det.. Hvis du vil ha bonus på endurance når du går opp en lvl må du gjøre noe av det følgende: Blokere slag Ha på deg Heavy Armor mens noen slår på deg Bruk hammer og repare ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå