GÃ¥ til innhold

TES: Trenger Hjelp til Ovlivion!(Veldig Viktig!)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et stort problem, jeg hadde gledet meg til dette spillet et par år nå. Men det er noe som iriterer meg veldig. Det er at når jeg er ute blir våpnet jeg har equippet borte, jeg har det og kan slå med det, men det syns ikke på sjermen. Men så fort jeg kommer inn i et hus, så kommer sverdet til syne.

Dette er fryktelig frustrerende siden jeg ikke får sett sverdet når, jeg sloss ute :(

På forhånd takk :)

Endret av BassePer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan oppdaterer man skjermkortdriverne?

5809322[/snapback]

Kommer ann på hvilket skjermkort du har det. Hvis du tar deg en tur innom denne tråden finner du et avsnitt om dette å innstallere nye skjermkort drivere for Nvidia og Ati kort.

Skrevet

Har prøvd å reinstallere spillet, uten at det funket..

Hvordan man oppdaterer skjermkort driverene aner jeg ikke...Jeg er ganske idiot på data :(

Er det ikke noe annet som kan være problemet, fordi det er bare når jeg er ute at våpnet mitt blir borte. I de første 5 sekundene bliner det, så blir det borte...

Skrevet (endret)

Koster et par timer å sette seg inn slikt med oppdatere drivere osv, men har du lært det så kan du det.. :)

Ellers så anbefaler deg å søke hjelp oss venner som har peiling! ;)

Men les & søk her på forumet, og du vil finne veiviser til omtrent allt du lurer på...

Endret av Blacki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...