Gå til innhold

TES: Hvor får man kjøpt hest?


Anbefalte innlegg

Hey,

 

noen som har funnet noe sted der de selger hester ennå?

Jeg har foreløpig bare loket rundt hovedstaden, og den eneste stallen jeg finner der har ingen til salgs av diverse humoristiske årsaker. Funker dårlig å stjele en hest, og jeg prøver å unngå å være tjuvaktig. Noen som har funnet en rimelig gamp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey,

 

noen som har funnet noe sted der de selger hester ennå?

Jeg har foreløpig bare loket rundt hovedstaden, og den eneste stallen jeg finner der har ingen til salgs av diverse humoristiske årsaker. Funker dårlig å stjele en hest, og jeg prøver å unngå å være tjuvaktig. Noen som har funnet en rimelig gamp? :)

5806732[/snapback]

 

Når du kommer til klosteret på første questet er det bare og ta en hest der ;) funket fint for meg:P

Lenke til kommentar
Hey,

 

noen som har funnet noe sted der de selger hester ennå?

Jeg har foreløpig bare loket rundt hovedstaden, og den eneste stallen jeg finner der har ingen til salgs av diverse humoristiske årsaker. Funker dårlig å stjele en hest, og jeg prøver å unngå å være tjuvaktig. Noen som har funnet en rimelig gamp? :)

5806732[/snapback]

 

Når du kommer til klosteret på første questet er det bare og ta en hest der ;) funket fint for meg:P

5806790[/snapback]

 

Ok, så det regnes ikke som stjeling der? Klarte fint å knabbe en hest i stallen utenfor Imperial city, men hver gang jeg prøver å gå på den igjen i synsvidde av andre folk så skriker de "thief! thief!". :)

Lenke til kommentar

Et sinna grønt troll angrep meg og hesten min da jeg reiste. (faen troll har syk hpregen)

Hesten løpte til helvete vekk. Koster 2500 septim ved chorrol og 5000 septim utafor cheydinhal. Begge ved stable greine (alle stables selger ikke hester. den i cheydinhal selger sorte derav pris pga kulhetsfaktor? :) )

Hvertfall det jeg har funnet ut hittil

Lenke til kommentar

Det er noe bugs med den hesten fra klosteret. Jeg tok han lovligt etter at han der presten ga meg lov. Og så rir jeg fint videre til neste by... Ser en vakt rir forbi og så bestemmer jeg meg for å snakke med vakten.

 

Så jeg går av hesten og snakker med vakten, men etterpå så angriper han meg for tyveri.

 

Uansett hvor eg er så kan eg ikke gå av hesten. Hvis jeg gjør det så kan jeg ikke komme meg på igjen for da er det tyveri.

Lenke til kommentar
Det er noe bugs med den hesten fra klosteret.  Jeg tok han lovligt etter at han der presten ga meg lov.  Og så rir jeg fint videre til neste by...  Ser en vakt rir forbi og så bestemmer jeg meg for å snakke med vakten.

 

Så jeg går av hesten og snakker med vakten, men etterpå så angriper han meg for tyveri.

 

Uansett hvor eg er så kan eg ikke gå av hesten. Hvis jeg gjør det så kan jeg ikke komme meg på igjen for da er det tyveri.

5810307[/snapback]

 

Pass på at du tar riktig hest. Det er flere hester der, men du må ta den som tilhører brother et-eller-annet dvs han som ga den til deg. De andre er å regne som tjuveri. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

I Leyawiin og Bruma selger de Painted / pinto hest til 500g.

I Bravil og Skingrad selger de Bay / brown til 1000g.

I Chorrol selger de Chestnut til 2500g.

I Anvil selger de White til 4000g.

I Cheydinhal selger de Black til 5000g.

 

:)

 

Trenger forresten ikke gå av hesten når du skal snakke med folk..

Endret av medlem-87354
Lenke til kommentar
Er painted dårligst?  :cry:

 

Det var den jeg valgte når jeg kunne velge en hest gratis,

5814324[/snapback]

Du kunne ikke velge en gratis, det er bare den ene hesten du kan låne, den som heter noe sånt som "en eller annens" painted horse. Tar du en av de andre hestene, er det for tyveri å regne (sjekk at det ikke er rødt ikon når du skal sette deg på hesten).

Lenke til kommentar
Er painted dårligst?  :cry:

 

Det var den jeg valgte når jeg kunne velge en hest gratis,

5814324[/snapback]

Du kunne ikke velge en gratis, det er bare den ene hesten du kan låne, den som heter noe sånt som "en eller annens" painted horse. Tar du en av de andre hestene, er det for tyveri å regne (sjekk at det ikke er rødt ikon når du skal sette deg på hesten).

5814910[/snapback]

Aha. Da hadde jeg flaks da. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...