Klyde frog Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg kjøpte Oblivion til X-box 360 i dag. Nå har jeg et stort problem. Jeg har Maskina stående ganske nær beina mine (jeg har den koblet til en pc skjerm ved siden av pcn min) og jeg veltet den ved et uhell. Den veltet ikke helt den bare dultet borti veggen. Når jeg prøvde å spille istad fryste spillet noen ganger så jeg tok ut plata for å sjekke. Der så jeg at det var en feit stripe som går rundt hele plata, ganske dyp også. Hva kan jeg gjøre? Jeg vet at dette er 100% min egen skyld så jeg tviler på at jeg får igjen nytt eksemplar i butikken (Spiderman i Trondheim). Finnes det noe reperasjons utstyr ellernoe? Litt kjipt å måtte hive et spill til 600kr etter å ha spillt det i 2 timer... Edit: Denne bør kanskje gå i "spørsmål og svar" kategorien, sorry moderatorer... Endret 24. mars 2006 av Klyde frog
ttt Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Edit: Denne bør kanskje gå i "spørsmål og svar" kategorien, sorry moderatorer... 5806476[/snapback] Nesten, den skal i "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls". Tråden flyttes dit.
arnegn Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hva kan jeg gjøre? Jeg vet at dette er 100% min egen skyld så jeg tviler på at jeg får igjen nytt eksemplar i butikken (Spiderman i Trondheim). Finnes det noe reperasjons utstyr ellernoe? Litt kjipt å måtte hive et spill til 600kr etter å ha spillt det i 2 timer... Tror det skal gå bra, men du må nok ta kontakt med distributøren direkte. Det er innholdet på dvd'en du har betalt for, ikke selve plata. Et tips: Ikke la 360'en være i stående posisjon
vIc2r Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Samme skjedde meg enagang. Med Call of duty2. Feit ripe som gikk i en sirkel rundt hele plata. Da fikk jeg låne sånn et CD DVD repair kit. Kjørte Spillet igjennom der ca 15 ganger. Da virket det.. Du har sikkert en kompis som har et sånt kit.
alskfjas Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...5830&plid=15830 Kjenner ikke produktet, men det skal være fult mulig å fikse riper med et repair kit, så lenge ripen er på "undersiden" av plata.
qdos Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Edit: Denne bør kanskje gå i "spørsmål og svar" kategorien, sorry moderatorer... 5806476[/snapback] Nesten, den skal i "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls". Tråden flyttes dit. 5806523[/snapback] Det er vel ikke et spillfpesifikt spørsmål? Går vel mer på lagringsmedier, ettersom spørsmålet går på hvordan en skadet plate kan repareres, eller generelt spørsmål om hvordan få en ny versjon av programvare dersom man har lisens/skadet plate?
Isbilen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hvis du er heldig med betjeningen, kan det hende de skaffer deg en ny cd - det er verdt et forsøk. Det skal nemlig ikke mye til før de får bytta plata opp mot produsenten...
Klyde frog Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Jeg spør imorra om jeg kan få nytt eksemplar hos Spiderman, det er verdt et forsøk. Hvis jeg ikke får det så kjøper jeg et repair kit, har endel DVD`r som trenger å mekkes på uansett. Takk for kjappe svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå