Skribenten_ Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Endelig er den her! Spillet vi alle venter på, spillet som skal revolusjonere, spillet som på en måte skal være første nextgen RPG. Dagen er den 24 mars 06 og sikkert mange RPG fans har skaffet seg The Elder Scrolls Oblivion. selv har jeg ikke kjøpt den enda på grunn av at jeg måte på jobb i dag, men kjøper den nok i morgen. I følge av det nye spillet vil jeg starte denne The Elder Scrolls Oblivion-religionens tråd. her hvor vi kan skrive om våre meninger om spillet, forventinger, gleder og skuffelser. samt spørsmål og andre nyttige ting. først vil jeg bare si, jeg misunner dere alle som har kjøpt den allerede. Endret 24. mars 2006 av janern21
ttt Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 her hvor vi kan skrive om våre meninger om spillet, forventinger, gleder og skuffelser. samt spørsmål og andre nyttige ting. Så med andre ord er du ute etter ein samletråd for alt mogleg snakk om Oblivion? Dette er ikkje ønska her på forumet. Er det eit konkret emne du vil ta opp, kan du lage ein tråd om det. Denne tråden er og feilposta. The Elder Scrolls har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". På bakgrunn av dette stenger eg tråden.
Anbefalte innlegg