CruellaDeVille Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg har et gammelt fujitsu kabinett med plass til et ATX-kort og en 250w strømforsyning. Kan jeg kjøpe et nytt atx hovedkort, prosessor og ram og stappe inn i mitt gamle kabinett eller må jeg bytte ut kabinettet også? Jeg har ikke særlig greie på slike ting, så mulig dette er et kjempeteit spørsmål ::
Elendil Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det skal vel eigentlig ikkje bli noko problem. Eg har iallefall satt inn både skjermkort og ram i mitt Fujitsu kabinett. (Scaleo 600).
Jarmo Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det skal vel eigentlig ikkje bli noko problem. Eg har iallefall satt inn både skjermkort og ram i mitt Fujitsu kabinett. (Scaleo 600). 5804857[/snapback] Tjaa ? Hvis han har en M-ATX kab. så får man ikke et ATX kort inn uten å sage vekk noen PCI-porter..
CruellaDeVille Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Det skal vel eigentlig ikkje bli noko problem. Eg har iallefall satt inn både skjermkort og ram i mitt Fujitsu kabinett. (Scaleo 600). 5804857[/snapback] Tjaa ? Hvis han har en M-ATX kab. så får man ikke et ATX kort inn uten å sage vekk noen PCI-porter.. 5804876[/snapback] Heh, han i dette tilfellet er en hun, men poenget er mer at jeg kan bruke det gamle kabinettet om igjen hvis jeg bare kjøper hovedkort av riktig størrelse... Tusen takk!
Jarmo Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Oi beklager. Leste litt for fort. 5804888[/snapback] Han skriver at han har plass til et ATX kort men ville nå være helt sikker...
Jarmo Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det skal vel eigentlig ikkje bli noko problem. Eg har iallefall satt inn både skjermkort og ram i mitt Fujitsu kabinett. (Scaleo 600). 5804857[/snapback] Tjaa ? Hvis han har en M-ATX kab. så får man ikke et ATX kort inn uten å sage vekk noen PCI-porter.. 5804876[/snapback] Heh, han i dette tilfellet er en hun, men poenget er mer at jeg kan bruke det gamle kabinettet om igjen hvis jeg bare kjøper hovedkort av riktig størrelse... Tusen takk! 5805039[/snapback] Skulle gå greit det hvis I/O bakplaten passer til kab.
SirJoppe Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det er ikke utenkelig at psuen på 250W kan bli litt svak for et nytt system. Det spørs om den må byttes ut og hvist det er snakk om en kraftig pc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå