Gå til innhold

TES: Forhåndsbestilling av OB. Hvemharfått & hvemventer

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bestilte også med postoppkrav, men fikk det i dag, i postkassa! var bror min som sjekka siden jeg er borte for øyeblikket, men er sikkert en faktura inni der et sted. fra gamezone btw.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk beskjed hjemmefra at min CE er mottatt fra CDON :D

Ellers er det rart at noen har fått feil versjon fra samme sted, det er nesten så jeg lurer på om de ikke fikk in nok CE og har sendt ut vanlig i steden i noen tilfeller ?

Endret av Archangel
Skrevet

Har pokker meg ikke fått det enda!! bestilte på torsdag fra gamesmix men postkassa er forsatt tom :no: Det kommer vel mandag :thumbup: Den som venter på no godt...

Skrevet

Ser at det nå har kommet seg til Trondheim, bor 2 mil unna, kan jeg vente meg det i morgen tro? :hmm:

Hvis det kommer i morgen har det tatt 5 dager siden de sendte det til jeg får det :dontgetit: , dette er første og siste gang jeg bestiller spill over nettet.

Skrevet

Bestilte Fight Night 3 og oblivion CE, FN fikk jeg på lanseringsdatoen, men oblivion har ikke dukka opp enda, har spora den opp og i dag tildlig ble den levert på omplaseringsentralen et lite stykke fra der jeg bor, var på posten i sta å lurte på når den fikk inn nye pakker i dag, dem skulle få inn pakker klokka 4, så skal snart reise å sjekke om det har kommet, HVIS IKKE raider jeg postsentralen i kveld :whistle: har ikke tatt lang tid før når jeg har bestilt fra gamezone, men så på sporinga at dem hadde sendt den 23.03, fire dager fra kristiansand til ålesund er f*** meg ikke akkseptabelt...............

Skrevet
Kjøpte CE nå nettopp, men min DVD-rom har visst tatt kvelden. Så ikke no spilling idag. :(

5820945[/snapback]

det er en del som har hatt problemer med å lese dvd'en, men hos en del har dette løst seg når de har latt den stå å prøve å lese en stund. noen har da kopiert innholdet til harddisk, og instalert derfra.

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på disken engang. Men jeg har prøvd andre spill/filmer, og får ikke lest av de heller, så jeg regner med at det er DVD-romen som har tatt kvelden. :)

Skrevet
Jeg kommer ikke inn på disken engang. Men jeg har prøvd andre spill/filmer, og får ikke lest av de heller, så jeg regner med at det er DVD-romen som har tatt kvelden. :)

5821927[/snapback]

da er det nok det, koster jo ikke så mye for en DVD-rom lenger :)

Skrevet

24.03.06 08.04 VIDERESENDT 0024 OSLO

23.03.06 19.09 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S

Nå begynner jeg å bli utålmodig. Virker ikke som spillet har tenkt seg til Harstad.

Skrevet
Bestilte Fight Night 3 og oblivion CE, FN fikk jeg på lanseringsdatoen, men oblivion har ikke dukka opp enda, har spora den opp og i dag tildlig ble den levert på omplaseringsentralen et lite stykke fra der jeg bor, var på posten i sta å lurte på når den fikk inn nye pakker i dag, dem skulle få inn pakker klokka 4, så skal snart reise å sjekke om det har kommet, HVIS IKKE raider jeg postsentralen i kveld  :whistle: har ikke tatt lang tid før når jeg har bestilt fra gamezone, men så på sporinga at dem hadde sendt den 23.03, fire dager fra kristiansand til ålesund er f*** meg ikke akkseptabelt...............

5820419[/snapback]

det er ingenting... slå den her du

4 dager fra Sandefjord til oslo

:no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...