Gå til innhold

Er dette et seriøst selskap


Krishell

Anbefalte innlegg

Er ikke begeistret for selskaper som ikke vil gi alle opplysningene om sin drift, samt at de ikke er registrert MVA reg. Kommer nok ikke til å kjøpe noe fra de, selv om prisen virker grei. Vil jo gjerne ha en garanti som gjelder også!

 

Ser ut som vi enten har WinPad folkene på gang igjen, eller en klone av de.. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

org nr er 984752016

 

 

Organisasjonsnummer: 984 752 016

Navn/Firma: WHITEBOX DISTRIBUSJON Andvik

Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak

Forretningsadresse: Vik Senter

3530 RØYSE

Kommune: HOLE

Postadresse: Postboks 35

3530 RØYSE

E-postadresse: -

Internettadresse: -

Telefon: -

Mobil: -

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret: 22.08.2002

Stiftelsesdato: -

Kontaktperson(er): Belinda Andvik

 

Næringskode®: 52485 Butikkh. med data-/kontormaskiner og telekommunikasjonsutstyr

 

Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i: Foretaksregisteret

 

tlf til belinda andvik = 995 02 280

Lenke til kommentar

@Ci2

 

Om whitebox er svindel har ikke noe å si om de har lov tilå importere eller ikke. Ganske sikker på at hvis zepto hadde enerett, så hadde de begynt å lage bråk allerede da winpad solgte sin 2002. Hvordan skulle i det hele tatt whitebox få importert hvis Zepto hadde enerett. Når det gjelder skjermen, så leverte Zepto også med 1024*768 til å begynne med, men dette falt bort. (Husk du kan jo få insp.8200 med både 1400*1050 og 1600*1200....) Når det gjelder om dette faktisk er Winpad's nye svindel forsøk, kan det godt hende at folk har rett. Jeg skal i alle fall ikke betale forskudd. Er det noen som har kjøpt fra Whitebox i det hele tatt?

Lenke til kommentar

En negativ ting - uansett om firmaet går konk eller ikke: 1 års garanti er ikke mye å skryte av, selv om man har kjøpsloven i bakhånd osv... Sats heller på Zepto som man kjenner til, eller et stort firma som Compaq for den saks skyld - de yter service på laptop'ene sine i 3 år uten noe knussel, dersom jeg har forstått garantiavtalen deres rett. Ellers lykke til, de som ønsker å satse på Whitebox :smile:

Lenke til kommentar

Hei

 

Fant ut at eierene til Zepto har drevet et firma som heter EET og som eksisterer idag i Oslo men måtte gå fordi de gjorde en for dårlig jobb.

 

Håper de greier det bedre denne gangen ! Vil nødig at garantien på min Zepto maskin skal opphøre pga. nedleggelse i selskapet i likhet med Best som gikk konkurs etter atter en svindelsak.

 

Fra en frustrert kunde.

Lenke til kommentar

Når noen Nordmenn er så ufattelig dumme å gå i fella og gi penger til svindlere fra Nigeria, på tross av sterke advarsler fra fagfolk, kan dere stole på at minst en idiot som har vært innom dette forumet vil handle fra det "selskapet" som er nevnt her, gå i fella og sutre over det og skylde på alle andre enn seg selv.

 

Ola Nordmann ikke bare har vært naiv, vi har fremdeles nisselua trykket langt nedover øra..

 

Jeg blir forbanna når slike rasshøl får i det hele tatt lov til å drive noe som helst som krever registrering i registrene, for det er alltid noen som er dumme nok til å kjøpe der, alltid. Select folka. Nytt og Nyttig folka. Ellos folka. De som kjøper kniver via TV Shop fordi den kjekke kokken sier at de kan skjære en tank i småbiter, og etterpå kan du barbere deg med dem :razz:

Lenke til kommentar

Det kan hende at det er jeg som pirker...men...

 

Dette finner man på whitebox.no, nederst på siden:

 

"WHITEBOX Data Systems"

 

Enten heter det på engelsk: "Computer systems" eller "PC systems"

 

Og på norsk vil det bli: "Datasystemer" eller "PC-systemer"

 

Det riktige ville uansett vært på engelsk: "Notebook systems"

 

Og på norsk: "Laptop eller bærbare systemer"

 

Denne type sammensurium av norsk og engelsk vitner veldig om winpads måte å skrive på.

 

Kan hende jeg tar feil...men...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-26 17:19, skrev mr.yash:

Hmmmm?


Jeg har 3 venner som besilte CL 5 fra Whitebox samtidig, og de fikk faktisk 500,- avslag pr PC.

De fikk laptop'ene i posten i går.... og jeg var i telefon med han ene for typ, 15 min siden.

De er fornøyde, og alt funker som det skal.


Jeg skal bestille en CL 5 selv....


 

Noen som er ute og kjører en liten "Netconnection" mon tro...Type Meldinger: 1 :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-26 17:59, skrev Linuxguru:

Quote:


Den 2002-09-26 17:19, skrev mr.yash:

Hmmmm?


Jeg har 3 venner som besilte CL 5 fra Whitebox samtidig, og de fikk faktisk 500,- avslag pr PC.

De fikk laptop'ene i posten i går.... og jeg var i telefon med han ene for typ, 15 min siden.

De er fornøyde, og alt funker som det skal.


Jeg skal bestille en CL 5 selv....


 

Noen som er ute og kjører en liten "Netconnection" mon tro...Type Meldinger: 1
:grin:

 

:lol:

 

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-26 18:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...