:---{D Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg skal nå ta en backup av musikken på maskina mi på DVD-discer. Hvordan er den beste måten å "dele opp" så de passer på DVD'ene? (Ikke i WinRAR).
jh_ Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 En DVD rommer 4,7GB, en skal ha ganske mange musikkfiler dersom dette skulle bli en tidkrevende jobb. Slik jeg gjorde det var å merke et ubestemt antall av mp3ene, høyreklikke og velge egenskaper, se hvor mye plass de tok. Når jeg hadde merket det antallet som skulle til for å nærme meg 4,7GB så la jeg de i en egen mappe, og slik gjorde jeg med neste knippe mp3er. Etter noen få minutter så hadde jeg samlet ca. 4000 mp3er i 4 mapper, som jeg kunne brenne ut på 4 DVDer.
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 En DVD rommer 4,7GB, en skal ha ganske mange musikkfiler dersom dette skulle bli en tidkrevende jobb.Slik jeg gjorde det var å merke et ubestemt antall av mp3ene, høyreklikke og velge egenskaper, se hvor mye plass de tok. Når jeg hadde merket det antallet som skulle til for å nærme meg 4,7GB så la jeg de i en egen mappe, og slik gjorde jeg med neste knippe mp3er. Etter noen få minutter så hadde jeg samlet ca. 4000 mp3er i 4 mapper, som jeg kunne brenne ut på 4 DVDer. 5801053[/snapback] Flott! Prøver det! Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå