Gå til innhold

sende anonym mail fra form

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig og lage en slags send mail form som man kan sende mail fra uten og instalere noen mail på maskinen.

Så vis noen sender en mail vil mailen se slik ut:

Til: [email protected]

Fra: [email protected]

Tittel: test

Og nå kommer selve mailen

Navn: en eller annen

Mail: [email protected]

Det du vil si: Jeg har sendt denne mailen fordi jeg hadde lyst.

Som dere ser så er til og fra mailen den samme. Altså mailen sendes fra deg selv vis noen forstår.

Er dette vanskelig og få til?

Og må jeg fikse masse på serveren?

Håper veldig på svar :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller hvis du helst ikke vil installere noe som helst, da kan du eventuelt bruke en av dem mange anonyme remailere som er på internett. Google for eksempel med søkebegrepet "anonymous remailer", og du får mye du kan se nærmere på. ;)

Skrevet

glemte vel og si at det helst ikke burde være i php eller noe annet server script serveren til kompisen min støtter ikke server script (burde domeneshop ta seg sammen)

som en annen mulighet kan man vel legge bare mail scriptet på en gratis server med støtte for php.

PS Tusen takk for alle svar :D

Skrevet (endret)

Ganske enkelt vis du har en nedlastet mail script, da følger det ofte med en mailaction fil. Hvor en variabel heter $sendtil = "[email protected]".

Lag bare en ny textboks inne i formen til kontaktscriptet. Gi den id'en mail. Så går du tilbake til variabelen $sendtil og skriver = "$mail"

Funker enkelt og greit ;) Du kan da sende mail fra det hvite hus vis du vil. Bare husk at en rask sjekk på "oppskrifte" til mailen avslører mailen lett ;)

EDIT: I php

Endret av HoaXed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...