L@sse Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Når jeg sitter og kjeder meg spiller jeg noen ganger diverse spill på nettet - bare helt enkle spill. Er det noen som har noen tips til kule spill? Her er noen forslag fra min side: - Curveball: Her kreves til gode museferdigheter. En slags type ping pong - Roboclaw: Her skal du frakte en kule fra et sted til et annet. Lett i starten, men blir ganske så vanskelig etter hvert. - Nordic Mafia: Et relativt komplisert browserspill. Ran banker, drep mennesker, tren opp folk og tjen penger - da vil du etter hvert stige i rank, og hvis du er god, bli en Don. Men det skal selvfølgelig litt til
Mala Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Tror det ska vere 1 eller 3 andre tråder om samme emnet Men kan anbefale; Defcon5 Nukezone Gangsterhood
Joney Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Americas Army | AA Et MPOG utviklet av den amerikanske hær for å rekrutere nye soldater. Må lastes ned, men det er helt klart verdt! ekstremt realistisk! og mange folk som spiller det over hele verden. RuneSape|RS Grafikbasert MMORPG som ikke trengs downloading, første inntrykk kan være dårlig men skjenerelt sett er quests og story veldig bra. Må ha Java. Endret 5. mai 2006 av Joney
shizz kebab Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Project Rockstar. Har ikke spilt det på lenge, men fra det jeg ka nhuske skal du jobe som manager for band, sette opp gigs, hyre/sparke bandmedlemmer, lage CD'er og selge for platina osv. Tar en del tid men er ganske artig.
rvenes Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Mujaffa spelet finnes vel som java spel på diverse sites.
Pivotal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Legend of the Green Dragon. Webbasert rpg spill. Det er tekstbasert men hysterisk morsom hvis du finner riktig spill. det er mange forskjellige "servere" siden det er et open source spill. Noen er crappye mens noen er fantastiske.. det morsomte jeg opplvede med dette spillet var helt syke fiender med helt syke angrep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå