Gå til innhold

TES: Jeg har endelig fått oblivion-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg at denne tråden stenges til fordel for en bedre tråd, men for å være helt ærlig så plager det meg mindre enn mye. Uansett.

 

Klokken 08:20 i morges så jeg på introen til Oblivion, og satt så i følgende minutter i character generator og lekte meg før klokken meddelte at det var skoletid. Aldri i manns minne har det vært vanskeligere å slite seg vekk fra maskinen, og på skolen.

 

Uansett, jeg vil dedisere denne tråden til alle som endelig har fått spillet sitt, og som vil komme med usaklige gledesutrop og obskøne lyder som skjelden assossieres med innkjøp av dataspill.

 

Jeg kan forsåvidt legge til at jeg gleder meg som faen til å komme hjem, og ville aldri møtt opp på skulen hadde det ikke vært for to foredrag og en storprøve innen naturfag. DNA suger.

 

 

Før noen "buster" meg, så ja, jeg har lastet ned spillet gjennom mer eller mindre ulovlige midler, og jeg angrer ikke et sekund på det. Jeg har en reservert kopi av Collector's edition som venter på den locale spider-man, så jeg er på trygg is, i motsetning til leopardtanksen til forsvaret som tok en dukkert. God rest their souls.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...