MostlyLurkin' Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil, så kommer vel Gudfaren ut imorra? Noen som har planer om å kjøpe dette spillet? Til hvilken konsoll? Og hvilke forhåpninger har du? Legg ut! Nordz
Spillarkivet Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Spillet kommer ut i dag (torsdag), stemmer det. Så en kanskje kul reklame for spillet på TV i stad. Må si at EA kjører mange massive kampanjer for sine spill. Jeg har kost meg med Gudfaren i snart en uke, og blant alle de spillene jeg spiller så er det ett av de jeg har planer om å "runne". Først og frem liker jeg Gudfaren-filmene veldig godt, og jeg elsker den stilen. Jeg har både sixspence, skjorte, vest, bukse og sko fra den "tiden" i skapet mitt. Mangler bare en gammel T-Ford i garasjen =) Nærmeste jeg foreløpig kommer er en liten sort gangster-boble fra 74. Jeg følte at det ble litt for lite ting å gjøre utenom oppdragene, slik som man har på GTA-spillene (hvor man kan være brannmann, snut osv). Til tider er stemningen fra spillet "veldig tilstede". Handlingen starter et godt stykke ut i den første filmen, også spoler den av i den retningen du selv vil
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Så en kanskje kul reklame for spillet på TV i stad. 5797307[/snapback] Hva svarte er en "kanskje kul reklame"? Jeg synes spillet ser kult ut, men venter uansett på 360-versjonen. Gamle Xboxen og Gmecuben støver ned i kjelleren nå
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Må vel prøve å få tak i det i dag vel... Men noen som vet om det er flere forskjellige endings? Siden valgene du gjør påvirker spillet liksom...
Wooho Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Selv om jeg har kjøpt spillet til PC så poster jeg her da jeg ikke gidder å starte en tråd bare pga et problem jeg har. Dette er så og si helt i beggynelsen av spillet. Du blir banket opp av tre wonabee gangesters og så kommer han svære fyren slår en av de tre til døden og holder den andre intil veggen. Så skal du liksom vise litt muskler ved å bake opp han 3 mannen. Jeg har nå holdt på i 5 min og slått ut livsskiten av han fyren men han står ennå oppreist. Ikke en neste bloddråpe har han felt heller. WHF er det som skjer? Er dett en bug i spillet eller? Hvis ja EA go figure. Ganske skjipt da spillet ser lovende ut. Noen som har opplevd dette på PC versjonen. Spillet er kjøpt er ikek noe warez. Eller er det jeg som gjør det helt gale her. Hvor vanskeligt skal det egentlig være. Jeg holder jo venste musetast inne og slår med Q og E.
mESA Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Prøv og "avslutt" det. Altså trykk "v".... det er vist en combo som tar de. Men de må som regel være skadet :|
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Selv om jeg har kjøpt spillet til PC så poster jeg her da jeg ikke gidder å starte en tråd bare pga et problem jeg har. Dette er så og si helt i beggynelsen av spillet. Du blir banket opp av tre wonabee gangesters og så kommer han svære fyren slår en av de tre til døden og holder den andre intil veggen. Så skal du liksom vise litt muskler ved å bake opp han 3 mannen. Jeg har nå holdt på i 5 min og slått ut livsskiten av han fyren men han står ennå oppreist. Ikke en neste bloddråpe har han felt heller. WHF er det som skjer? Er dett en bug i spillet eller? Hvis ja EA go figure. Ganske skjipt da spillet ser lovende ut. Noen som har opplevd dette på PC versjonen. Spillet er kjøpt er ikek noe warez. Eller er det jeg som gjør det helt gale her. Hvor vanskeligt skal det egentlig være. Jeg holder jo venste musetast inne og slår med Q og E. 5798935[/snapback] Er ikke det når du skal lære deg sånne fightmoves og greier a? Så du skal holde han fast mens du kliner til han midt i trynet?
Spillarkivet Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Så en kanskje kul reklame for spillet på TV i stad. 5797307[/snapback] Hva svarte er en "kanskje kul reklame"? Jeg synes spillet ser kult ut, men venter uansett på 360-versjonen. Gamle Xboxen og Gmecuben støver ned i kjelleren nå 5797358[/snapback] Oida hehe Var litt trøtt, så det gikk litt fort når jeg skrev det der. Reklamen ER faktisk kul =)
Spillarkivet Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Selv om jeg har kjøpt spillet til PC så poster jeg her da jeg ikke gidder å starte en tråd bare pga et problem jeg har. Dette er så og si helt i beggynelsen av spillet. Du blir banket opp av tre wonabee gangesters og så kommer han svære fyren slår en av de tre til døden og holder den andre intil veggen. Så skal du liksom vise litt muskler ved å bake opp han 3 mannen. Jeg har nå holdt på i 5 min og slått ut livsskiten av han fyren men han står ennå oppreist. Ikke en neste bloddråpe har han felt heller. WHF er det som skjer? Er dett en bug i spillet eller? Hvis ja EA go figure. Ganske skjipt da spillet ser lovende ut. Noen som har opplevd dette på PC versjonen. Spillet er kjøpt er ikek noe warez. Eller er det jeg som gjør det helt gale her. Hvor vanskeligt skal det egentlig være. Jeg holder jo venste musetast inne og slår med Q og E. 5798935[/snapback] Er ikke det når du skal lære deg sånne fightmoves og greier a? Så du skal holde han fast mens du kliner til han midt i trynet? 5801061[/snapback] Stemmer det. Du må gjøre som de to andre sier. Inntil det mister han karen null og niks energi.
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Fått spilt det 2-3 timer nå, og må si at dette er ett heftig spill ass! Hvertfall hvis du er litt skapmafioso
Wooho Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg må virkelig lære meg å lese gjennom manualer. Heftig spill ja selv om kameraet ikek alltid er der du ønsker den skal være. Ellers så er jeg meget overrasket over grafikken. Karakteranimasjonene er meget gode.
ekill Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Et herlig spill om jeg får si det..Noen sjipe ting, men det er det alltid i spill, og det må vi bare tåle. skapmafioso faktisk
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Et herlig spill om jeg får si det..Noen sjipe ting, men det er det alltid i spill, og det må vi bare tåle. skapmafioso faktisk 5801849[/snapback] Er så mye annet bra som veier opp for det så
lenny25 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg var mektig skuffet over spillet. Det er sikkert greit nok til PS2, men for å være et pc-spill i 2006 er grafikken rævva. Dette er helt klart laget for konsoll, det er ikke et pc-spill. Mafia overgår dette spillet på alle punkter, til og med grafikkmessig, og Mafia er 4 år gammelt (!) F.eks kan man ikke se igjennom bilrutene, bilkjøringen er veldig arcade-aktig, man kan ikke skyte på bildekk slik at de punkterer, samt at kontrollene er utrolig klønete med mus/tastatur. Liker man GTA kan man sikkert slå ihjel noen timer pga friheten spillet gir, men man blir fort lei av at gatene ser lik ut, samt den samme irriterende musikken hele tiden. I Mafia endret musikken og miljøene seg betydelig fra bydel til bydel. Nok en skuffelse fra spillverdenens svar på Microsoft, EA. Jeg venter (og håper) heller på Mafia 2!
Wooho Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 F.eks kan man ikke se igjennom bilrutene, bilkjøringen er veldig arcade-aktig, man kan ikke skyte på bildekk slik at de punkterer, samt at kontrollene er utrolig klønete med mus/tastatur. Akkurat det jeg også stusset over. Måtte klø meg i øynene et par ganger for å sjekke om det jeg så var virkelig det jeg så, nemlig at man ikke så gjennom bilrutene når andre bilister kjørte. WHF, og jeg kjører det på max instilling dvs(max oppløsning som er 1280x1024 på min LCD skjerm) samt effektene på. Men ellers et ganske så bar spill, men når ikke opp til Mafia nivået, atmosfæren er rett og slett ikke så like mye tilstedet i Gudfaren som det er i Mafia.
Swedish Killer Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jess gudfaren er ute. gjett hvem som ikke skal ha det (jeg) mine forhåpninger var lave. Det er fordi det ikke var noen multiplayer, og da blir en kort story-mode liksom hele saken. Hvis man skal betal ca. 500 kr for ett spill og spiller det, la oss si 10 timer. så blir det en 50-lapp i timen, som ikke er mye, men ett spill som varer i 50 timer, (slik mitt burnout 3 gjorde) så blir det mye bedre. Men det er min mening. Får jo håpe at grafikken redder 360 versjonen.
MostlyLurkin' Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Jess gudfaren er ute. gjett hvem som ikke skal ha det (jeg) mine forhåpninger var lave. Det er fordi det ikke var noen multiplayer, og da blir en kort story-mode liksom hele saken. Hvis man skal betal ca. 500 kr for ett spill og spiller det, la oss si 10 timer. så blir det en 50-lapp i timen, som ikke er mye, men ett spill som varer i 50 timer, (slik mitt burnout 3 gjorde) så blir det mye bedre. Men det er min mening. Får jo håpe at grafikken redder 360 versjonen. 5810196[/snapback] Er sånn timer der, så du ser hvor lenge du har spilt. Jeg har spilt 20 timer eller no, og er ferdig med 50% av hele spillet. Nå har jeg riktignok ikke spilt så veldig effektivt da men
Swedish Killer Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 ja det er vel og bra det. men jeg liker da multiplayer spill. Er sikkert bra forde.
quakie Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Når kommer dette på 360 ? 5823905[/snapback] Joda det kommer til 360, bare se HER! Endret 28. mars 2006 av quakie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå