Gå til innhold

Shuttle SN85G4, litt usikker på komponenter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det tar opp 2 plasser, så tror jeg neppe det er plass i shuttlen =/

 

Prøver å få tak i brukte/demokort, så er det noen på denne sida som kunne vært aktuelle ? Med tanke på pris/ytelse ? Grunnen til at jeg valgte komplett til de andre delene var pga skjermkortet, med tanke på frakt :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har selv en sn85g4v2. I den har jeg tidligere hatt MSI sin versjon av 6800gt (nx6800gt-td512 (AGP)), det gikk helt smertefritt. Hittil er min erfaring at alle skjermkort som tar 1 kortplass passer..

 

En annen ting, tror ikke du trenger å bekymre deg over varmen, shuttlen kommer faktisk med et bra kjølesystem. Har idag 2 Hd'er og et softmoddet x800 pro @ xt pe oppi. Varmen har hittil ikke vist seg å være et problem. Har tilogmed klokket CPU og kjører vifta fortsatt på quiet mode. Utrolig at strømforsyninga på 240W greier alt det her :yes:

 

Bare husk å ha "kabinett-lokket" på, da temperaturen på cpu, og skjermkort er lavere hos meg med det på... Vifta trekker vel varmen bedre ut da...

 

Hva med X800 XL korta ? Dem er jeg meget sikker på passer i shuttlen.

 

victurus!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjempeflott å få bekrefta dette av en med SN85G4 :) Jo, har kikka på de X800 XL korta, men har lyst til å se en test mellom X800XL og 6800GT, bare for å ha sett det. Kikka litt i kjøpeguiden under skjermkort, og da fant jeg følgende.

 

"X800 XL 256/512MB (400/1000) (AGP/PCIe)

- 16 pixel shader units – 16 TMUs – 16 ROPs - 6 vertex pipelines

Dette kortet har 16 pixel pipelines og yter noe bedre enn en X850 Pro. Kortet holdes tilbake av en lavere kjerne- og minnehastighet sammenlignet med en X850 Pro. Den er ganske konkurransedyktig ytelsesmessig mot 6800 GT-en, og den er priset betydelig lavere enn PCIe-utgaven av 6800 GT. Kortet gir derfor svært mye for pengene, og er dermed å anbefale i likhet med 6800 GT. "

 

Demobrukt X800XL

 

Alle demobrukte

 

Prøver å finne en test mellom de to nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...