Magnus Holm Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hei! Holder på å øve meg opp i å design uten å bruke noen som helst form for grafikk (er vanskligere enn man skulle tro) Her er førsteutkastet: http://www.bullgaard.no/test.php Hva syns folket? Fargene er ganske dominerende her, passer de sammen?
Überadri Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Likte fargene jeg . Veldig smart å lage uten grafikk, det tar null tid å loade. Overskriften (Lorem Ipsum) står litt tett oppi menyen (Blogg) og copyright-boksen er kanskje litt stor. Liker hvordan knappene funker, men det hadde vært enda stiligere hvis hele stripa til høyre for den høyre knappen (Om meg) og hele stripa bortenfor den venstre knappen (Portfolio) ble mørkegrønn når du holder musen over knappen.
Arne Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Eg er litt nyskjerrig, kva er lorem ipsum? Har sett det på mange test-sider.
ingveh Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Eg er litt nyskjerrig, kva er lorem ipsum? Har sett det på mange test-sider. 5797424[/snapback] Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
sqitfire Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Eg er litt nyskjerrig, kva er lorem ipsum? Har sett det på mange test-sider. 5797424[/snapback] Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum. 5797545[/snapback] Jeg har sett denene siden på en template en plass.....
Magnus Holm Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Sorry mate.. That's mine Kanskje en som ligner, men da har jeg ikke sett den. Alt er tatt fra bånd
MrBjoern Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 mange templates har lorem ipsum som hovedtekst. brukes vel mest som test og for og vise hvor ting burde/skal stå. enklere for folka som lager siden. egentlig ikke noe mer.
Even. Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Lorem Ipsum er bare noe "fyll" folk bruker på siden for å gi et inntrykk av hvordan siden vil se ut med tekst. Dette gir et bedre inntrykk enn å bare skrive "dette er en test!!balblballbalbalbalblaalb ggbvfdndfkfndgbvfkvbfdjdfv" nedover hele siden. Mange templates og sider på utviklingsstadiet som bruker dette.
Magnus Holm Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 sqitfire: Det var det du mente ja Trodde du hadde sett siden før, jeg...
Emancipate Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Test menyen i IE og Opera. Den er ikke helt bred nok i Opera og helt crazy i IE.
Magnus Holm Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Test menyen i IE og Opera. Den er ikke helt bred nok i Opera og helt crazy i IE. 5808407[/snapback] Ja, jeg vet det... Er bare i "beta" Kommer sikkert ikke til å bruke den til noe, uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå