Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sverdet var ikke framme, tror jeg, forøvrig kom han med den typiske "an honour to speak with the champion of cyrodil"-rævsleikinga når han var ferdig med den bannbullen. ;)

 

Har et par muligheter, han var den første vakta jeg snakket med etter å ha gjort boethias quest(blodig affære men du får et sykt fett sverd etterpå) men mer sannsynlig er at jeg møtte en bandit rett før. Banditten ble angrepet av *to* soldater så han rakk aldri å angripe meg men jeg ga han et par hakk så det teller vel som angrep siden jeg slo først...

Lenke til kommentar
Uff er litt skuffet over mitt nye 8800GTX jeg, trodde det skulle bli superforskjell fra mitt gamle 7600GT som jeg hadde med det er det ikke.

Resten av data'n er ?

 

Har faktisk sluttet med Oblivion, men etter å sett noen bilder føler jeg for å pespe på med 8x AA og 16x AF i 1600x1200 det skal bli herlig ;)

Men åssen er shivering isles (stavet rett?) og er knights of the nine verdt, er det ikke bare et ektsra "hoved" quest ?

 

Men savnet selv Ordinator armoren fra Morrowind og vardenfell, men da er den mulig å få tak i da ^^

 

Hva er "spec" på Ordinator armoren ?

Lenke til kommentar
Men åssen er shivering isles (stavet rett?) og er knights of the nine verdt, er det ikke bare et ektsra "hoved" quest ?

8990503[/snapback]

 

KotN er bare noen få ekstra oppdrag/kule hus som Wizards Tower, jeg vil si at det er verdt hvis du finner en god pris.

 

SI er nesten et eget spill, det er en stor øy som du kan utforske, og er verdt det, spesielt hvis du er ferdig med alt annet i Cyrodiil. Selv har jeg ikke vært så veldig mye i Shivering Isles, er ikke kommet så langt i selve hovedspillet (grunnet ikke så veldig mye spilling OG formatering på pcen :hrm: ). Synes egentlig at Shivering Isles er så mørkt, liker mye bedre lyse og mer naturlige Cyrodiil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...