Gå til innhold

PvP Build til warlcok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i dag når jeg skulle logg inn på WoW så jeg at noen hadde sletta alle characterne mine...Lettere frustrert skifta jeg passord og starta en Warlock som jeg har tenkt til å spille på...

Jeg lurer derfor på om noen kunne poste et bra warlock build som duger i pve/pvp prøvde å søke men fant ingenting...

På forhånd takk :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter det jeg har hørt (og erfart, men locken min er bare på lvl 34) Så spiller det vell ikke så stor rolle, Locks er imba anyway ^^

Endret av J@cob
Skrevet
Hei, i dag når jeg skulle logg inn på WoW så jeg at noen hadde sletta alle characterne mine...Lettere frustrert skifta jeg passord og starta en Warlock som jeg har tenkt til å spille på...

Jeg lurer derfor på om noen kunne poste et bra warlock build som duger i pve/pvp prøvde å søke men fant ingenting...

På forhånd takk :thumbup:

5793421[/snapback]

Kjipe greier. Du kan prøve DrakeDog's build.

i played wow so much time

now quiting wow for Repair my #$%^ed Life

but some LockBros want my build

here we go

i was a FireLock !!  :)

Affliction Talents (7 points)

Improved Corruption - 5/5 points

Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

Improved Life Tap - 2/2 points

Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%. (i think this is Lock's best talent)

Demonology Talents (7 points)

Demonic Embrace - 5/5 points

Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.

Improved Healthstone - 2/2 points

Increases the amount of Health restored by your Healthstone by 20%.

Destruction Talents (37 points)

Cataclysm - 5/5 points

Reduces the Mana cost of your Destruction spells by 5%. (this make me long time fighter)

Aftermath - 5/5 points

Gives your Destruction spells a 10% chance to daze the target for 5 seconds.

Bane - 5/5 points

Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

Devastation - 5/5 points

Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

Shadowburn - 1/1 point

Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard.

Improved Searing Pain - 2/5 points

Increases the critical strike chance of your Searing Pain spell by 4%.

Destructive Reach - 2/2 points

Increases the range of your Destruction spells by 20%.

Ruin - 1/1 point

Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.

Improved Immolate - 5/5 points

Increases the initial damage of your Immolate spell by 25%.

Inferno - 5/5 points

Increases the damage done by your Fire spells by 10%.

Conflagrate - 1/1 point

Ignite a target that is already afflicted by Immolate, dealing 197 to 251 damage and consuming the Immolate spell.

Skrevet

Lag en alt og send en ticket til en GM, så skal vel de fikse den biffen.

Personlig er jeg fryktelig glad i 7/21/0 som basis, og så legge på poeng i Affliction for CoEx, Siphon life og Shadow mastery, eller poeng i Destruction for Shadowburn, kjappere shadowbolts og Ruin.

Skrevet
Det med at man kan få tilbake characters, så er det et begrenset antall.

5793600[/snapback]

Hmm. Har fått tilbake 3-4 chars, og GM har aldri sagt noe om "antall". :)

Skrevet
Det med at man kan få tilbake characters, så er det et begrenset antall.

5793600[/snapback]

Nei.

Har kommet ut av telling på hvor mange charactere jeg har fått tilbake.

Skrevet

Jeg spurte om å få tilbake charene, men jeg fikk melding om at de ikke kunne hjelpe meg..Hvis jeg hadde fått de tilbake ville jeg ikke spurt her:P

Skrevet

Drakedog sin build er sikkert kjekk med masse og store crits.

Men vil du fullstendig dominere pvp og ikke være avhengig av CRITS i det hele tatt ^^

speccer du soul link - nightfall

at lvl 60 - felhunter ute alltid :) amplify curse, corruption, death coil, fear drain mana, og shadowbolts er det som tar knekken på motstandere.

vs mage - Drain life, og fear = u win. Med silence og resist og death coil :p Mages vil nekte å duellere mot deg etter en stund utafor if , orgimmar :)

vs druid -

vs paladin - kan være smertefult hvis de dispeller seg selv hele tiden. Da må du feare og nuke, men fortsatt enkle :ermm:

vs rogue, få inn 1 fear og seieren er din, når du i tillegg har death coil + fear har du mye å spille på. Gode stunlock rogues er ekle, spesielt hvis de brenner vanish og restunner. Men som warlock har du mye health og tåler en del bank, spes med soul link. I tillegg kan du se dem med felhunter buff, og rogue uten 1 move er død rogue.

vs warrior deathwish warriors er ekle siden vi bruker fear mye, da bare insta summoner du succumbus og seducer.

Hvis du kjører felhunter, bruk death coil når warrioren går inn i den stancen som gjør han immune mot fear i 10 sec.

Andre warlocks, du vinner hvis de har en annen specc enn deg selv. Har de samme, er det bare skillz som avgjør.

shamans er latterlig enkle. Har du godt nok equip dreper 1 curse og 1 corruption en shaman, + death coil. Bare spring vekk, og drain life av og til. Spar death coil til den er sikker ( grounding totem) Spring rundt om kring. Får du 1 fear vinner du.

Priest, er også enkle. Drain mana til dem er tomme. Funker med fleste priests. dispell hele tiden. Både deg selv og priestens shield. Priest har ikke syk burst damage, og med resisten du får fra felhunter pet, skal du greie og kontrollere dette hjem. Drain life når nødvendig med extra life.

Hvis priesten kjører mana burn kan de være ekle. Fear er da viktig, går de dps drain mana og life.

Skrevet

Jeg bruker 30/21/0 og eier både PvP og PvE. 25% mer shadow dmg er ganske vilt i BG's med zerk buff og CoS på target. Tror jeg hittet 1000 med sb med 10% shadow dmg og zerk buff. Jeg hadde da 140+dmg og 60+shadow dmg.

Skrevet (endret)

Heh, hitter 1000shadowbolts med +200 shadowdmg med SM/ruin build (30/0/21) med berserker buff :) Konge build forresten, noe litt annerledes enn easymode soullink build :)

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...