Gå til innhold

HVA SLAGS JALLASIDE ER DETTE??


geokri

Anbefalte innlegg

Har vært tilhenger lenge av hardware.no og søstersidene, men hva i h... er amobil.no for noe dritt?? Publiserer tester av telefoner som ikke er i salg enda! gammle utrangerte greier.

 

Skjerp dere, og ta med dere 5510 og v60, 3310 og verst av alle 7110! kall siden for museumsmobil.no hvis dere vil ha lesere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 5510 er fremdeles i salg, og er den eneste mobiltelefonen med MP3-spiller fra Nokia. Følte derfor den var verdt en titt - om ikke annet, så for å advare folk mot et kjøp av en såpass utrangert mobil. Dersom du føler dette er uinteressant for deg, er det ingen som tvinger deg til å lese testen... :smile:

 

Tester av nyere mobiler er rett rundt hjørnet. Blant annet kan jeg nevne Nokia 3410 & 3510, Motorola V66 & V70, Sony Ericsson T65 & T66, m.fl.

 

Som Yummy sier, vil dette komme seg etterhvert som siden kommer i gang. Med kun 2 dager siden lansering, har vi enda mye arbeid foran oss før vi kan få en solid markedsdekning - men vi håper at vi allerede til nyttår skal ha fått testet det meste på markedet, og dermed kan holde oss til det nyeste og feteste av mobiltelefoner.

 

Ellers takk for tilbakemelding!

 

_________________

Øystein W. Høie

Daglig leder, Amobil.no

 

[ Denne Melding var redigert av: ZeR0 på 2002-09-25 02:16 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Abil.no er vel like rundt hjørnet også? Eller kanskje Aklær.no? Kan vi vente hos noe mer? :razz:

 

Blir det ikke litt mye fra gruppa deres her? Blir mye å følge med på da hehe

 

Men tvi tvi. Super lykke til :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-25 08:10, skrev PIIIpower:

5510 er ikke den eneste nokia'n med mp3. Setter man på en hdr-1, støtter følgenede music avspillning; 3330, 5210, 6510, 8310 og 8850/90.


 

Men det er en ekstra modul som du må kjøpe ekstra. Med 5510 så er MP3 spiller integrert i mobilen, så det kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-25 15:46, skrev SintBrus:

Quote:


Den 2002-09-25 07:00, skrev aurstad:

Hva er pointet med å lansere en side, og når folk sier sin mening om den, skylde på at den ikke er ferdig enda??


 

Hva er vitsen med å syte så fælt da? Du trenger ikke å se på testene eller siden. Og heller ikke skrive på forumet. Du trenger ikke det.....

 

 

Nei jeg trenger ikke det.. Jeg trenger jo helt nødvendigvis ikke skrive på forumet. Jeg trenger jo ikke helt nødvendigvis å høre på deg heller,

gjør jeg?

 

På den andre siden er det jo ikke nødvendig å dobbeltposte for å få frem meningen sin eller hva?

 

 

_________________

<C:>Dos

<C:>Dosrun

 

<C:>Run Dos Run !!

------------------

How far can too far go?

 

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-09-25 16:04 ]

Lenke til kommentar

Det jeg reagerer på er at de klarer å gi både 5510 og 3310 terningkast 1.

 

5510 skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har prøvd den, men å gi 3310 terningkast en vil jeg kalle uproffesjonelt.

 

Testeren likte tydeligvis ikke telefonen, men han kan ikke gi den 1 av den grunn. Telefonen må vurderes ut i fra MÅLGRUPPEN, pris og funksjoner - og dessuten bør det tas med at den mobilen er rimelig gammel, og kan derfor ikke sammenligne med nye telefoner.

 

3310 er sikkert en av verdens mest solgte telefon, og det i seg selv sier jo at dette ikke kan være en terningkast "1" telefon.

 

Dårlig, rett og slett.

 

_________________

www.NokiaMobil.tk

 

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-09-25 17:54 ]

Lenke til kommentar

Utrolig tragisk å dømme en side sønder og sammen før den i det hele tatt har kommet igang. Selv om de kanskje tester litt "gamle" mobiler først, så er det ihvertfall en start. I mine øyne fortjener både 3310 og 5510 -2 :smile: Eneste fordelen med 3310 er det morsomme space impact greine.

 

Topicen er jo skrevet av en 10 åring.

 

Skulle jaggu likt å sett den av DERE som kritiserer så jæ**i lage en tillsvarende/bedre side.

 

Lei av all klagingen på forumet. Få opp seriøsiteten, det er ikke nødvendig med slikt som dette spør du meg.

 

Konstruktiv kritikk er lov. Direkte fjortiss oppførsel er bannlyst i mine øyne (ja, jeg vet at fjortiss er en tilstand). :smile:

Lenke til kommentar

man lanserer rett og slett ikke ei side før den har noe skikkelig å presentere, hvertfall ikke tester av gamle telefoner, da er det bedre å la være å legge noe på tester til man finner noe som folk har intresse av å lese.

 

Når testene i tillegg bærer preg av å være halvferdige, og skrevet av noen som legger vekt på deres personlige preferanser til telefonen i bedømmingen. Går liksom ikke å sammenligne en 3310 med en t68!

 

Til ZeRo: 5510 er tatt ut av sortimentet til Nokia, er hvertfall ikke noen av de norske distributørene som har den. 7110 er jo heller ikke akkurat noe intresant å lese om, eller ???

 

Så sier du at det kommer tester på nye telefoner, T65 og T66, hallo, ja de er faktisk ut av markedet de og, kom med en test av t200, t300, og t600 du!

 

Og jeg kritiserer ikke egentlig siden i selv seg, men testene som er like amatøraktig som at jeg skrev en topic som en 10åring!

 

Liker at det kommer flere norske sider som omhandler mine intresser, men det gir jo noe amatøraktig preg å lansere med tester av gamle mobiler.

 

ps....jeg har en gammel ericsson 688, og skikkelig gamle motorola 3200 og 5200 der kan få låne og teste!

Lenke til kommentar

>Til ZeRo: 5510 er tatt ut av sortimentet til Nokia,

>er hvertfall ikke noen av de norske distributørene

>som har den.

 

5510 er fullt mulig å få tak i, men er enig med

deg. Den testen er for utdatert, modellen er jo

ca. 1.5 år gammel.

 

>Så sier du at det kommer tester på nye telefoner,

>T65 og T66, hallo, ja de er faktisk ut av markedet

>de og, kom med en test av t200, t300, og t600 du!

 

Dette er seff. helt rett, men det er faktisk ikke

så mange tester av T-66 som jeg har sett.

Men T-65 er ute av sortimentet.

 

Men telefonene er å få tak i, og det er greit

å ha noen tester på disse. Da folk sikkert

er interissert i å sammenligne modeller.

Husk alle er ikke oppdatert på mobilfronten, slik som du er.

 

>Liker at det kommer flere norske sider som

>omhandler mine intresser, men det gir jo noe

>amatøraktig preg å lansere med tester av gamle

>mobiler.

 

Vi kan seff. bli bedre på dette, og man lærer så lenge man lever. Og det er fint å få tilbake melding

på positive og negative ting med det vi skriver.

Dette gjør at vi kan lage en bedre tjeneste til dere.

 

Mvh

Tony Tuddenham

amobil.no

 

[ Denne Melding var redigert av: y_not på 2002-09-26 14:16 ]

Lenke til kommentar

Hva folk forlanger for tiden..

 

Dere som syter og klager over en dårlig side, dårlig tester av utrangerte mobiler osv... Er det mulig for dere og se at dette er en tjeneste! En tjeneste som du aldeles ikke trenger og bry deg om, og heller ikke bannlyse fordi akkurat ikke DU likte den. Hold nå dette for dere selv. Liker dere den ikke trenger du heller ikke besøke den. Det er greit med tilbakemeldinger, men makan hva folk forlanger altså..

 

Personlig tok jeg dette som en glad nyhet jeg. Har kikket på siden ganske mye, og har nok funnet både pluss sider og minus sider. Siden er jo såpass ny enda, så hvorfor ikke vente litt og se om ansvarlige virkelig klarer å få skikkelig sving på hammeren.

 

Jeg gleder meg jeg. Er en av de som handler ny mobil 2-3 ganger i året. Blir lei av gamle ting.. :smile: Og da http://www.amobil.no forhåpentligvis (med tiden), kommer til å bli en fin tjeneste på nyheter og testing av mobiler, er nok dette en side jeg personlig kommer til å besøke mye.

 

Mitt synspukt bare..

 

-Jan Ivar-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...