Gå til innhold

Anmeldelser av Gudfaren-forbedret på 360?


Dec

Anbefalte innlegg

Ikke lest igjennom anmeldelsene av Gudfaren så alt for godt, men registrert at mye av kritikken går på repetetive oppgaver i historien og slapt arbeid med grafikk, da på bygninger, biler og det generelle bymiljøet.

 

Hatt store forventninger til spillet selv, og så lenge de fortsatt driver å utvikler spillet kan vi vel håpe at EA holder tilbake 360 versjonen enda lengre, for å fikse og videreutvikle historien med mere dybde og variert spillopplevelse.

Eller er løpet kjørt kanskje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360-versjonen kommer kanskje til sommeren. Det var i hvert fall det EA sa meg for noen dager siden. Er enig i at spillet ikke er noen GTA-killer, men liker du Gudfaren-stilen vil du også like spillet. Det er en god del du kan gjøre som er rimelig artig, men det blir mye om og om igjen.

 

En ting jeg synes var kjempekult er man kan stoppe utenfor et hotell, gå inn og forlange at de betaler deg en viss prosent av deres fortjeneste hver måned. Hvis de nekter kan du begynne å ødelegge gjenstander eller true dem på livet. De har et barometer som viser hvor "redd" dem er for deg, og når dette har nådd en viss grense går de med på å betale deg. Da får du tilgang til "bakrommet" og kan ta del i en del snuskete forhandlinger hehe :D Har man sansen for dette vil man like spillet =)

Lenke til kommentar
360-versjonen kommer kanskje til sommeren. Det var i hvert fall det EA sa meg for noen dager siden. Er enig i at spillet ikke er noen GTA-killer, men liker du Gudfaren-stilen vil du også like spillet. Det er en god del du kan gjøre som er rimelig artig, men det blir mye om og om igjen.

 

En ting jeg synes var kjempekult er man kan stoppe utenfor et hotell, gå inn og forlange at de betaler deg en viss prosent av deres fortjeneste hver måned. Hvis de nekter kan du begynne å ødelegge gjenstander eller true dem på livet. De har et barometer som viser hvor "redd" dem er for deg, og når dette har nådd en viss grense går de med på å betale deg. Da får du tilgang til "bakrommet" og kan ta del i en del snuskete forhandlinger hehe :D Har man sansen for dette vil man like spillet =)

5793555[/snapback]

 

kommer det ikke før til sommeren på psp heller kommer det like etter det kommer på konsoll??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...