Gå til innhold

Windows Vista forsinket


Anbefalte innlegg

Flere enn meg som har begynt å gi opp VISTA eller? Microsoft holder på så lenge nå at det ikke blir igjen noe av VISTA. De har no holdt på i gud hjelpes lenge nå for å få lansert den. Så har de endelig funnet et år å lansere den på, men neida, den skal bli utsatt enda et år. Ikke. det at det har så mye å si for meg, for jeg kommer ikke til å kjøre VISTA allikevel, men det er jo greit om den kommer en gang allikevel da :p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
link

 

dette ser ikke bra ut for MS, litt av et prosjekt de har gående..

5808577[/snapback]

Den artikkelen stemmer ikkje.

 

Microsoft said that Vista is "feature complete," which means that the code writing process is basically over. "The next phase of development focuses on security, testing and fit/finish - not writing new code," the spokesperson added.

Microsoft: No Vista Code Changes

Lenke til kommentar
link

 

dette ser ikke bra ut for MS, litt av et prosjekt de har gående..

5808577[/snapback]

Den artikkelen stemmer ikkje.

 

Microsoft said that Vista is "feature complete," which means that the code writing process is basically over. "The next phase of development focuses on security, testing and fit/finish - not writing new code," the spokesperson added.

Microsoft: No Vista Code Changes

5808916[/snapback]

 

åja, syntes det hørtes litt drastisk ut. hehe

Lenke til kommentar
Flere enn meg som har begynt å gi opp VISTA eller? Microsoft holder på så lenge nå at det ikke blir igjen noe av VISTA. De har no holdt på i gud hjelpes lenge nå for å få lansert den. Så har de endelig funnet et år å lansere den på, men neida, den skal bli utsatt enda et år. Ikke. det at det har så mye å si for meg, for jeg kommer ikke til å kjøre VISTA allikevel, men det er jo greit om den kommer en gang allikevel da :p.

5808624[/snapback]

enig der, ms er skikkelig ute og kjører når det gjelder det prosjektet. har brukt rundt 4 og 6 milliarder dollar på det hittil. hadde dem hatt en eller flere jevnverdige konkurrenter hadde nok ikke det gått an, da hadde de blitt skviset ut.

 

XP begynner jo å bli ganske 'gammelt' nå, og ødelegger sikkert litt følelsen av å kjøpe ny PC.

Splitter ny maskinvare til mange tusen, og så et mange år gammelt operativsystem. :ermm:

Lenke til kommentar
link

 

dette ser ikke bra ut for MS, litt av et prosjekt de har gående..

5808577[/snapback]

Den artikkelen stemmer ikkje.

 

Microsoft said that Vista is "feature complete," which means that the code writing process is basically over. "The next phase of development focuses on security, testing and fit/finish - not writing new code," the spokesperson added.

Microsoft: No Vista Code Changes

5808916[/snapback]

 

Uten å ta stilling til hva som er riktig i akkurat dett tilfelle, så stoler jeg ikke ubetinget på hva selskapene selv sier om sånne ting, sa ikek feks dell for bare litt siden at de ikke skulle kjøpe alienware? Min erfaring er at de ofte benekter ting helt til de ikke har annet valg enn å bekrefte det.

 

AtW

Lenke til kommentar
link

 

dette ser ikke bra ut for MS, litt av et prosjekt de har gående..

5808577[/snapback]

Den artikkelen stemmer ikkje.

 

Microsoft said that Vista is "feature complete," which means that the code writing process is basically over. "The next phase of development focuses on security, testing and fit/finish - not writing new code," the spokesperson added.

Microsoft: No Vista Code Changes

5808916[/snapback]

 

Uten å ta stilling til hva som er riktig i akkurat dett tilfelle, så stoler jeg ikke ubetinget på hva selskapene selv sier om sånne ting, sa ikek feks dell for bare litt siden at de ikke skulle kjøpe alienware? Min erfaring er at de ofte benekter ting helt til de ikke har annet valg enn å bekrefte det.

 

AtW

5808973[/snapback]

 

virker som om mannen fra MS vil gi inntrykk av at det bare er testing og finpussing som er igjen. har man lest artiklene om Vista skjønner man at det er langt fra tilfelle.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...