thomanil Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 begynner å bli litt bekymret nå, cdon har ikke engang begynt å pakke min kopi av oblivion 5792782[/snapback] Det er fordi de ikke sender det ut før imorgen en gang (jeg tok kontakt med dem). Endte med å avbestille, satser på å plukke den opp i butikk på fredag istedet.
Xaero Chief Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Bananus du har så rett så rett.. Ocarina of time vil alltid ha en plass i hjertet mitt også.. Det spillet var Genialt!! Rett ved siden av Might and Magic VII (7) Looking forward to Oblivion;)
Drizt Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 begynner å bli litt bekymret nå, cdon har ikke engang begynt å pakke min kopi av oblivion 5792782[/snapback] Det er fordi de ikke sender det ut før imorgen en gang (jeg tok kontakt med dem). Endte med å avbestille, satser på å plukke den opp i butikk på fredag istedet. 5792796[/snapback] Dette gjorde jeg også. Tror CDON merker at de har tapt på å ikke klare å levere en eller to dager før release.
Alastor Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Siden oblivion ikke er ute i europa ennå antar jeg at dette er diskusjon rundt piratkopien som ble sluppet i går kveld. Slike diskusjoner er ulovlige. I tillegg er tråden full av flaming, xbox vs pc-hat, idiotiske poster, trolleposter og flamebaitposter. Det gjør at tråden totalt sett stenges. Oppfør dere! Endret 22. mars 2006 av Alastor
Anbefalte innlegg