Gå til innhold

Hva slags nedlastnings program?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan nedlastningsprogram burde jeg bruke?? Skal laste ned musikk å sånt... Hva synes dere er best og hvorfor?? Det er så mange det er så lett å få virus av!

Så gi meg noen brae tips;);)

Endret av Ueland
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er så mange det er så lett å få virus av!

5790723[/snapback]

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen ;)

Et godt antivirusprogram og en brannmur er en viss forsikring i allefall.

emule og edonkey er vel greie nok. Bittorrent med Azureus bruker jeg mye og er

fornøyd med det.

Endret av Wave
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

slenger meg på med Limewire og Azureus

Skrevet

Går kun på torrent her. Vil anbefale deg uTorrent. Er lite ressurskrevende og bare på 155kb. Siste versjon er også på norsk for de som ønsker det. Men som Wave sier ett godt antivirus program er viktig og ha.

Skrevet
Går kun på torrent her. Vil anbefale deg uTorrent. Er lite ressurskrevende og bare på 155kb. Siste versjon er også på norsk for de som ønsker det. Men som Wave sier ett godt antivirus program er viktig og ha.

5791050[/snapback]

testet ut dette uten særlig hell, mye dårligere hastigheter enn på Azureus, godt mulig jeg ikke satte det opp helt riktig ...

går i Azureus til torrents og limewire til småting... limewire er full av dritt, så pass på

Skrevet

Jeg ser du har fått anbefalt mange forskjellige programmer, så det er vel bare for deg å teste ut de forskjellige. Jeg laster ikke ned så mye, men bruker Emule. Det er om ikke annet fritt for spyware og slikt.

Skrevet

Selv bruker jeg 99.9%-100% torrents, men hvis det er enkelte småting jeg vil ha tak i så bruker jeg limewire, veldig simpelt og greit program. Men torrents er det desidert beste! :D

Skrevet

For det første anbefaler eg deg å lese Den store P2P guiden, for det andre brukar eg kun DC++ som eg finn overlegen i forhold til andre programmer.

BitTorrent er ikkje det beste valget når det kjem til musikk, prøv DC!

Skrevet

Bruker kun Revconnect her (en moddet DC++).

Funker supert til alt så lenge en har stor "share" og er aktiv bruker da hvilke hubber en kan komme innpå/ kan søke på avhenger av dette.

En stor fordel revconnect har over vanlig DC++ er at den kan laste samme fil fra flere brukere samtidig.

Skrevet
For det første anbefaler eg deg å lese Den store P2P guiden, for det andre brukar eg kun DC++ som eg finn overlegen i forhold til andre programmer.

BitTorrent er ikkje det beste valget når det kjem til musikk, prøv DC!

5792238[/snapback]

kommer helt ann på hvilke BT sider du bruker det ;)

Men skal si meg enig i at det er enklere å finne enkelt sanger på DC, men skal jeg først ha en sang av en artist, så ''kjøper'' jeg like godt hele albumet

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...