Gå til innhold

Saksøkt for å ha kopiert 1 minutts stillhet

aurstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg gjette at dette er nok et eksempel på VGs "hurtigjournalistikk" og forsøk på å få ting som er uinteresante til å virke interesant.

Jeg skal vedde en tier (gidder ikke undersøke engang, så sikker er jeg) at grunnen til at han ble dømt til å betale er statning var begrunnet med at han brukte navnet til den andre artisten. Ikke at han lagde et spor som var et minutts stillhet. Hadde han latt vær å skrive navnet til den andre artisten hadde det jo selvfølgelig vært urimelig....

Skrevet
Quote:

Paddington skrev (2002-09-24 21:19):

Artikkelen var faktisk veldig morsom.

Les den. Er det mulig?

Ja det er farlig å ikke si noe, Og det kan bli dyrt. Det er helt sykt, Snart blir du vel saksøkt for å kjøpe feil vare i en butikk. Hvor skal dette ende mon tro.
Skrevet

Quote:

Før rettsaken uttalte Batt: - Har verden blitt gal? Jeg går heller i fengsel enn å betale. Men til slutt valgte han å betale for bruk av stillheten. - Min stille komposisjon er mye bedre. Jeg får sagt det samme på et minutt som Cage greide på fire minutter og 33 sekunder, sier han til PA.

:lol: :lol: :lol:

Huff! Jeg er så enig! :grin:

Skrevet

4'33 er jo en genial sang. En pianist kommer ut og setter seg ved pianoet i 4 minutter og trettitre sekunder. Lyden man da hører er publikum som blir usikre, og bråkete.

Skrevet

Quote:

Johan skrev (2002-09-26 18:19):

4'33 er jo en genial sang. En pianist kommer ut og setter seg ved pianoet i 4 minutter og trettitre sekunder. Lyden man da hører er publikum som blir usikre, og bråkete.

Jeg har aldri hørt den, men den høres jo morsom ut... Hva heter den og hvem har den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...