Gå til innhold

TES: Tidlig release? Hvor og når!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har både CE  :dribble:  og vanlig på Play.com i Åsane, Bergen

5799393[/snapback]

Vet du om de selger idag på Playcom i Bergen? Har en forhåndsbestilling liggende der ser du:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har nå netopp kjøpt vanlig versjon på Spaceworld i Sandvika! Av det jeg så så var det vel 6 vanlige og 5 CE versjoner igjen i det jeg gikk ut av butikken....

Endret av Fettgnomen
Skrevet

Haha, ringte en spillbutikk her i Bergen isted, fyren som tok telefonen hvisket når jeg spurte etter Oblivion!

*hviske* Vi har det, men har egentlig ikke lov å selge det før imorgen....Men om du kommer ned her kan vi vel ordne noe

Skal rett ut der idet min bror kommer tilbake med bilen!

Skrevet
Eller som er mer opptatt av å fortelle om ting som ikke er lov. Mer av den slags, og tråden stenges.

5787996[/snapback]

Hahaha tidig :ermm:

Jah fortalte om sånn hysj hysj greie. :!:

Dette forumets forhold til nettopp dette er patetisk, det eksiterer. Alle her på forumet gjør det så hvorfor ikke snakke om det. :!:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet
Haha, ringte en spillbutikk her i Bergen isted, fyren som tok telefonen hvisket når jeg spurte etter Oblivion!

*hviske* Vi har det, men har egentlig ikke lov å selge det før imorgen....Men om du kommer ned her kan vi vel ordne noe

5799848[/snapback]

*hviske*hvor i Bergen?*hviske*

Skrevet

EBGames på Ski Storsenter selger både PC og 360 versjonen nå, jeg fikk tak i en CE til PC :love: jeg kunne bare se 4 til i skapet deres, men de har sikkert fler

Skrevet
De som virkelig elsker et slikt spill kjøper det. Basta!

5797940[/snapback]

5799848[/snapback]

*hviske*hvor i Bergen?*hviske*

5799994[/snapback]

Sendte en PM da jeg mener det ikke behøves å nevne navn i det offentlige når det gjerne ikke er fullstendig lovlig :p

Skrevet
Eller som er mer opptatt av å fortelle om ting som ikke er lov. Mer av den slags, og tråden stenges.

5787996[/snapback]

Hahaha tidig :ermm:

Jah fortalte om sånn hysj hysj greie. :!:

Dette forumets forhold til nettopp dette er patetisk, det eksiterer. Alle her på forumet gjør det så hvorfor ikke snakke om det. :!:

5799985[/snapback]

Det står i reglene, liker du de ikke, så finn deg et annet forum å holde deg til.

Skrevet

Arg, så irriterende det er at ikke alle butikkene selger spillet når de har fått det! :mad: Jeg ringte til Spiderman, der jeg har holdt av en kopi, men de ville ikke begynne å selge før i morgen.

Skrevet (endret)

De hadde CE på både Spaceworld og Playcom på Bystasjonen i Bergen. De hadde ingen problemer med å selge det, men jeg har jo en forhåndsbestilling å ta hensyn til. Er ikke sikker på hvor lenge de holder oppe. Kanskje stengt nå.

Endret av El the Sensei
Skrevet (endret)

Da har jeg et 360 eksemplar, kjøpt på Playcom Åsane Senter, 2 stk 360 versjoner og en 7-8 pc versjoner igjen når jeg gikk...så ingen CE av noen av dem though. Da forlater jeg dere og verden deres og forsvinner hen inn i Oblivion.

Bionor, out

Endret av BioNor
Skrevet
Så på bilde i en annen thread at det bare var 1 cd, var det ikke snakk om at det skulle være så mange cd'r?

5802077[/snapback]

1 DVD. Tror ikke det kommer noe CD-versjon, i hvert fall ikke i Europa. USA har en tendens til å tviholde på CD-formatet.

S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...