Gå til innhold

TES: Tidlig release? Hvor og når!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ringte en spillbutikk her i Bergen isted, fyren som tok telefonen hvisket når jeg spurte etter Oblivion!

 

*hviske* Vi har det, men har egentlig ikke lov å selge det før imorgen....Men om du kommer ned her kan vi vel ordne noe

 

Skal rett ut der idet min bror kommer tilbake med bilen!

Lenke til kommentar
Eller som er mer opptatt av å fortelle om ting som ikke er lov. Mer av den slags, og tråden stenges.

5787996[/snapback]

 

Hahaha tidig :ermm:

 

Jah fortalte om sånn hysj hysj greie. :!:

 

Dette forumets forhold til nettopp dette er patetisk, det eksiterer. Alle her på forumet gjør det så hvorfor ikke snakke om det. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Haha, ringte en spillbutikk her i Bergen isted, fyren som tok telefonen hvisket når jeg spurte etter Oblivion!

 

*hviske* Vi har det, men har egentlig ikke lov å selge det før imorgen....Men om du kommer ned her kan vi vel ordne noe

 

Skal rett ut der idet min bror kommer tilbake med bilen!

5799848[/snapback]

 

*hviske*hvor i Bergen?*hviske*

Lenke til kommentar
De som virkelig elsker et slikt spill kjøper det. Basta!

5797940[/snapback]

 

 

Haha, ringte en spillbutikk her i Bergen isted, fyren som tok telefonen hvisket når jeg spurte etter Oblivion!

 

*hviske* Vi har det, men har egentlig ikke lov å selge det før imorgen....Men om du kommer ned her kan vi vel ordne noe

 

Skal rett ut der idet min bror kommer tilbake med bilen!

5799848[/snapback]

 

*hviske*hvor i Bergen?*hviske*

5799994[/snapback]

 

Sendte en PM da jeg mener det ikke behøves å nevne navn i det offentlige når det gjerne ikke er fullstendig lovlig :p

Lenke til kommentar
Eller som er mer opptatt av å fortelle om ting som ikke er lov. Mer av den slags, og tråden stenges.

5787996[/snapback]

 

Hahaha tidig :ermm:

 

Jah fortalte om sånn hysj hysj greie. :!:

 

Dette forumets forhold til nettopp dette er patetisk, det eksiterer. Alle her på forumet gjør det så hvorfor ikke snakke om det. :!:

5799985[/snapback]

 

 

Det står i reglene, liker du de ikke, så finn deg et annet forum å holde deg til.

Lenke til kommentar

Da har jeg et 360 eksemplar, kjøpt på Playcom Åsane Senter, 2 stk 360 versjoner og en 7-8 pc versjoner igjen når jeg gikk...så ingen CE av noen av dem though. Da forlater jeg dere og verden deres og forsvinner hen inn i Oblivion.

 

Bionor, out

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...