Gå til innhold

Big One Fresh Baked - Working as Intended?

Toset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå laget 3 Big One fresh baked, 2 stykk av den Nacho saken og en Beef and Tomato. På samtlige har jeg fulgt oppskriften til punkt og prikke. 200 grader, nederst i ovnen, 25-30 minutter. Jeg har prøvd i ovnen rett fra frysen, og opptint. Alle 3 gangene endte det med at fyllet ble stekt og flott, men bunnen er en flat deig-kake. Kunne like gjerne spist alt fyllet og kastet deigen ut vinduet.

Har prøvd på 2 forskjellige ovner og får samme resultat...Noen som har noen veldig gode tips her? Synes de pizzaene er gode, men får de aldri til slik de skal være :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+piuwsgfdk
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme med de nevnte typer pizza! på vanlig bigone har jeg forøvrig problem med "overvann", at den er blaut og jævlig oppå. Bruker å fikse begge disse "scenarioene" med å fyre på varmluft i 1-2 minutters tid etter den har vært inne passe lenge. Steketiden på pakken har jeg erfart at aldri stemmer.

Skrevet

det jeg pleier og gjøre er og sette de i ovenen på litt under riktig tempratur og kun bruke undervarmen. da får du god og spø bunn og stekt fyll. tar litt lenger tid og steke da, men det er verdt det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...