Gå til innhold

Den nyeste serveren!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
yey, gjett hva jeg skall gjøre i påsken :D .

5833367[/snapback]

skaffe epix til warriorn min?

5834293[/snapback]

det og, men først lvl 60 med priesten... eeeh :)

Skrevet

Hadde vert tøft å starte en guild på en helt ny server og kalle den Synergy eller Method og be om penger for å /disband-e dem så de ordentlige folka skal kunne bruke navnet.

Skrevet
Hadde vert tøft å starte en guild på en helt ny server og kalle den Synergy eller Method og be om penger for å /disband-e dem så de ordentlige folka skal kunne bruke navnet.

5835002[/snapback]

skjempetoft!!1 sikker på at de bryr seg drit mye om vi gjør det...

Skrevet

5835002[/snapback]

Hvilken av disse og disse vil du etterligne? Take your pick.

Skrevet (endret)

Tror jeg velger senergy :dribble: HAHA

Var ikke lite av d.

Btw hadde vært tøft å samla de norske på en av de serverne som åpner, å laga en skikkeli horde guild, trenger ikke å være av HW sjangern, alle de har jo gått i dass da :cool:

Endret av LeanFear
Skrevet

jeg er med på dette ja.! skal jo tross alt på tg, hva annet skal jeg gjøre enn å spille wow og laste ned absolutt alt mulig ;) så si ifra hvilken server det blir. aner ikke hva jeg skal starte enda da...

Skrevet (endret)

Hvilken PvP- server starter man en alt på for tiden? Xavius er vel av de nyeste, men den er full!

Hadde jeg bare gidda å lese hele tråden hadde jeg sett at det kommer nye servere til uka ... :blush:

Endret av kristteo
Skrevet (endret)
Hva er gøyt med ny server?

Altså jeg har ikke prøvd det selv og lurer på hva dere synes er best med det.

5862749[/snapback]

Att den ikke er stapp full av über elite guilds som har alt som finnes av det beste utsyret.

Endret av brannmannsam
Skrevet

Lei Alliance, og alt mas om "omg we need Rogue for DPS in Raid, log on!". Ruller nok en Orc Shaman bare for BG kos i low-level og slapper av for en gangs skyld xD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...