Simma89 Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Vet noen om et sted i oslo som kan reparere en dell lcd skjerm utenom infocare da de ikke håndterer dell. (dell selv er ikke et valg da jeg ikke har kvittering)
Bols Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Vet noen om et sted i oslo som kan reparere en dell lcd skjerm utenom infocare da de ikke håndterer dell. (dell selv er ikke et valg da jeg ikke har kvittering) 5782065[/snapback] Du kan jo høre med de du stjal skjermen av...kanskje de har noen tips...? - T
Simma89 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 hva faen er problemet ditt. har ikke stjelt noen skjerm jeg. Du kan dra til helvete. Herregud ass. Kommer med beskyldninger. Hva vet du? istedenfor å skrive tull så kunne du ha hjulpet meg.
Bols Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 hva faen er problemet ditt. har ikke stjelt noen skjerm jeg. Du kan dra til helvete. Herregud ass. Kommer med beskyldninger. Hva vet du? istedenfor å skrive tull så kunne du ha hjulpet meg. 5795107[/snapback] Rolig, mann. Litt sarkasme rundt manglende kvittering får du bare tåle uten å gå helt av hengslene. Voks opp, og skaff deg noe som ligner på humor. - Trond
B4stian Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Dell kan sikkert finne kvitteringen opp i systemet sitt... og jeg tror jeg ville hørt om Dell har noen andre verksteder de anbefaler.
General Musa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hei, måtte bare le litt, veldig grei kommentar, men uansett, de fleste levrandører har registere der de slår opp, ser hvor gammel utstyret er, og kan ut i fra det se om det er garanti. skriv inn serviceid til skjermen her: http://support.euro.dell.com/support/topic...dhs1&l=no&s=dhs så tror jeg du får opp om det er garanti. dersom du ønsker å reparere den på garanti blir jeg overraska dersom du kan sende den inn på andre verksteder enn dell sine. magnus
gullf1sk Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet noen om et sted i oslo som kan reparere en dell lcd skjerm utenom infocare da de ikke håndterer dell. (dell selv er ikke et valg da jeg ikke har kvittering) 5782065[/snapback] Du kan jo høre med de du stjal skjermen av...kanskje de har noen tips...? - T 5794213[/snapback] Den var drøy. Du argumenterer om at det ligger humor i denne posten, men jeg kan ikke se et eneste spor av humor i den.
B4stian Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet noen om et sted i oslo som kan reparere en dell lcd skjerm utenom infocare da de ikke håndterer dell. (dell selv er ikke et valg da jeg ikke har kvittering) 5782065[/snapback] Du kan jo høre med de du stjal skjermen av...kanskje de har noen tips...? - T 5794213[/snapback] Den var drøy. Du argumenterer om at det ligger humor i denne posten, men jeg kan ikke se et eneste spor av humor i den. 5864877[/snapback] Vel, jeg lo vel ikke av dem, men et poeng har han... Har han kjøpt en skjerm hos Dell og Dell må jo ha en kopi av kvitteringen i minimum 5 år... er skjermen over 5 år er den såpass gammel at en reperasjon ikke vil lønne seg hvis ikke skjermen koster 10 lapper ++
phnx85 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vel, jeg lo vel ikke av dem, men et poeng har han...Har han kjøpt en skjerm hos Dell og Dell må jo ha en kopi av kvitteringen i minimum 5 år... er skjermen over 5 år er den såpass gammel at en reperasjon ikke vil lønne seg hvis ikke skjermen koster 10 lapper ++ 5865173[/snapback] Nå kan jeg kun snakke ut i fra erfaring med IBM og HP, da vi er service verksted for de. Men hvis en skjerm/pc/komponent er over 1 år (1 år fra dagen den ble produsert) må vi framlegge kvittering/faktura på når produktet ble solgt til slutt kunde. Dette er fordi garantien gjelder fra dagen slutt kunde mottok produktet. Hvis jeg husker riktig (ikke flame meg hvis jeg tar feil her) så det kunden sitt ansvar å ta vare på kvittering. Riktignok ligger de i systemet, gjerne linket opp mot serie nummer, men jeg tror ikke kunden kan kreve at bedriften skal finne den fram.
B4stian Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vel, jeg lo vel ikke av dem, men et poeng har han...Har han kjøpt en skjerm hos Dell og Dell må jo ha en kopi av kvitteringen i minimum 5 år... er skjermen over 5 år er den såpass gammel at en reperasjon ikke vil lønne seg hvis ikke skjermen koster 10 lapper ++ 5865173[/snapback] Nå kan jeg kun snakke ut i fra erfaring med IBM og HP, da vi er service verksted for de. Men hvis en skjerm/pc/komponent er over 1 år (1 år fra dagen den ble produsert) må vi framlegge kvittering/faktura på når produktet ble solgt til slutt kunde. Dette er fordi garantien gjelder fra dagen slutt kunde mottok produktet. Hvis jeg husker riktig (ikke flame meg hvis jeg tar feil her) så det kunden sitt ansvar å ta vare på kvittering. Riktignok ligger de i systemet, gjerne linket opp mot serie nummer, men jeg tror ikke kunden kan kreve at bedriften skal finne den fram. 5865223[/snapback] På slike dyre varer som ofte har 5 års reklamasjonsrett har bedriften plikt til å ta vare på det... Vanlige produkter som en hårføner er de ikke pliktig til å registrere med navn og slikt siden den har kortere reklamasjon og/eller fordi den koster under 1.000 kr.
Phalanx Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) "Ring eller gå online...." Du har vel fått en kvittering på mail hvis du har bestillt online ? Jeg har reparert en del skjermer / laptoper hos infocare, de spør aldri etter kvittering, men serienummeret som står på laptopen / skjermen (som jeg regner med er linket opp mot salgsted). Endret 4. april 2006 av Phalanx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå