Gå til innhold

Humorfilm 15-60sek. humoristisk utfall. Forslag


Demantios

Anbefalte innlegg

Kom på en helt ok idé selv.

Skal basere på historien om seljord lysfabrikk som har brent ned 3 ganger (pyromani mistenkt). Jeg skal gå dit med en kanne bensin og zippolighter og fyre opp et bål ved siden av så går jeg vekk og kommer tilbake med en pakke grillpølser. hurr hurr :hmm:

5781432[/snapback]

 

Hva med litt redigering på den?

 

Du står der foran et kamera og forteller litt om hvordan den fabrikken har brent før.

Så ser vi i bakgrunnen en fyr som kommer med ei bensinkanne, tømmer ut litt bensin og fyrer opp et bål.

Så kommer han frem til deg (og kameramannen), og spør om dere vil ha litt pølse eller no sånn?

"uhm.. dere vil vel ikke ha ei pølse hver vel?" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med litt redigering på den?

 

Du står der foran et kamera og forteller litt om hvordan den fabrikken har brent før.

Så ser vi i bakgrunnen en fyr som kommer med ei bensinkanne, tømmer ut litt bensin og fyrer opp et bål.

Så kommer han frem til deg (og kameramannen), og spør om dere vil ha litt pølse eller no sånn?

"uhm.. dere vil vel ikke ha ei pølse hver vel?" :p

5785529[/snapback]

Genial idé,men jeg har noen folk på gruppa som heller ville at jeg skulle luske rundt der med lighter og til slutt bøye meg ned ved bygningen og tenne en røyk... Kan sikkert få noe ut av det og, men tror ikke det blir like bra.

 

Flere idéer mottas med latter og sang

Lenke til kommentar
Ok. Du går mot fabrikken med en bensinkanne, en røykpakke og en lighter. Tenner opp en røyk. Heller litt bensin nedover (hvor du ikke ser) Du kaster røyken etter. Du ser noe av flammene inne i utsnittet. Du zoowmer ut og ser at det er en minigrill det brenner i.

5785588[/snapback]

Begynner å nærme seg noe nå. Men ei i klassa som er derfra virka ikke så interessert i å komme der med bensinkanne. Jeg har heller ikke lyst til å styre med avtaler og sånne kjedelige greier

Lenke til kommentar
Mange er samlet i et rom for å feire bursdag til en mann.

han får en kjempegave, som han skal pakke ut forann alle andre.

Ut kommer en kjempe neger og gir han en tube vaslin.

 

 

Teksten til slutt:

Neste år ønsker jeg meg myke pakker ,)

5780916[/snapback]

 

Du skulle virkelig gått for den, jeg lo så jeg gråt :!:

5785676[/snapback]

Helt enig, men vi fant ingenting som het www.rentanigger.com

Lenke til kommentar
Ok. Du går mot fabrikken med en bensinkanne, en røykpakke og en lighter. Tenner opp en røyk. Heller litt bensin nedover (hvor du ikke ser) Du kaster røyken etter. Du ser noe av flammene inne i utsnittet. Du zoowmer ut og ser at det er en minigrill det brenner i.

5785588[/snapback]

 

nå er det nok.... :nei:

Lenke til kommentar

Du ser en buss/trikk/T-bane (alt ettersom hva som er tilgjengelig) som er på vei mot stasjonen. Det neste vi ser er en mann som sprinter mot dette kjøretøyet. Bussen er nesten på vei til dra da vi ser at mannen akkurat kommer tidsnok. Istedenfor å gå inn på bussen, [sett inn overraskende slutt her].

 

Idéen kan jobbes med, at least.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Jeg kjenner en neger som er svær, jeg mener diger av høyde, han hadde sikkert stilt opp, arti kar :D

5785718[/snapback]

Tipper han bor langt ifra Seljord :hmm:

rentanigger.com, er ikke det et skjelsord/rasistisk utsagn :ermm:

5785727[/snapback]

jo, men det er neger og

Sot/bruninskrem ? :D

5785720[/snapback]

Har noe skokrem liggans. :D

Du ser en buss/trikk/T-bane (alt ettersom hva som er tilgjengelig) som er på vei mot stasjonen. Det neste vi ser er en mann som sprinter mot dette kjøretøyet. Bussen er nesten på vei til dra da vi ser at mannen akkurat kommer tidsnok. Istedenfor å gå inn på bussen, [sett inn overraskende slutt her].

 

Idéen kan jobbes med, at least.

5786145[/snapback]

Godt forslag, men klarer ikke finne på noe som skal skje i slutten. Men det klarer sikkert Tomat-Ulf :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Kom på en helt ok idé selv.

Skal basere på historien om seljord lysfabrikk som har brent ned 3 ganger (pyromani mistenkt). Jeg skal gå dit med en kanne bensin og zippolighter og fyre opp et bål ved siden av så går jeg vekk og kommer tilbake med en pakke grillpølser. hurr hurr :hmm:

5781432[/snapback]

 

Haha, bra den :)

Lenke til kommentar
Ok. Du går mot fabrikken med en bensinkanne, en røykpakke og en lighter. Tenner opp en røyk. Heller litt bensin nedover (hvor du ikke ser) Du kaster røyken etter. Du ser noe av flammene inne i utsnittet. Du zoowmer ut og ser at det er en minigrill det brenner i.

5785588[/snapback]

Snakker vi Sketchemannen fra "Tre brødre som ikke er brødre" ?

Akuratt samme opplegg.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...