Gå til innhold

Ferdig Med GRAW(HARD)


vIc2r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har kommet til brett 3 tror jeg på medium. Syns det er vanskelig nok. Herkommer jeg ikke videre. Når jeg skal opp den lange steintrappen blir jeg skutt med en gang jeg kommer opp. Forstår ikke hva jeg skal gjøre her.

Noen tips?

Endret av BigMomma
Lenke til kommentar

Hva er oppdraget ditt? Så kanskje vi kan hjelpe til. Uansett så har jeg klart GRAW på HARD nå...var ikke akkurat så mye mer vanskelig enn på Normal. Du tåler bare 1 kule og that's it. Men bra at de ikke har laget evig respawn for fiender, og mange fler enn det var på Normal. Brukte 6 timer og 20 minutter så ble noen timer.

Lenke til kommentar

Husker ikke hva det heter. Kan se imorgen dersom du ikke forstår hvor jeg er. Det på tredje oppdrag. Jeg starter med å ta ut noen folk i en bil som kommer, og går dermed bort til en stor steintrapp som svinger seg opp 2-3 ganger. Her blir jeg skutt ned med en gang. Har ikke sjans å ta ut alle. Er om natten.

Lenke til kommentar
Er imponert over folk som greier det på "Hard". Selv spiller jeg det på normal og synes det er vanskelig. Jeg sliter fortsatt med siktingen da jeg i alle år har spillt shooters på PC med tastartur og mus. Hadde forøvrig en en liten multiplayer session i går kveld og oppdaget at en del av dere er vanvittig raske til å sikte inn og skyte presist. Jeg så de andre dukket opp ..- og så bang. Fatter ikke hvordan det går så fort å sikte med de stikkene en gang!

 

Så til deg (og andre) som har runna det på hard - grattis.

 

Dr Peedee

5780750[/snapback]

 

He he... øvelse gjør mester. Husker selv da jeg fikk den første Xboxen i 2001, spillte Halo med kontroller, etter mange år med PC gaming. I begynnelsen var det flere kule-hull i gulvet, i veggene og taket enn i the Covenant. Går mye bedre etter hvert:-)

 

Spiller GRAW på "hard" Det ER tøft men altfor ujevn. Det er så å si bare prøving og feiling og at man rett og slett må huske hvor fienden kommer fra, ikke bra, sammenlignet med for eksempel Far Cry hvor AIèn var mer dynamisk.

Lenke til kommentar
Husker ikke hva det heter. Kan se imorgen dersom du ikke forstår hvor jeg er. Det på tredje oppdrag. Jeg starter med å ta ut noen folk i en bil som kommer, og går dermed bort til en stor steintrapp som svinger seg opp 2-3 ganger. Her blir jeg skutt ned med en gang. Har ikke sjans å ta ut alle. Er om natten.

5794557[/snapback]

 

Du er på brett 5.

Rett før du når slutten av trappen.

Zoom in og snipe mannen i tårnet.

Popp en røykgranat på siste platå i trappen. Gå inn i røyken med nightvision, og popp 2-3 karer som er der oppe.

Så er det bare å snike runt rubbhallene og plukke resten.

Kjør på med røyk, innen du får bruk for røyk neste gang har du passert en ammoboks.

 

Ellers anbefaler jeg deg en titt her, og som sagt, du er på mission 5.

http://db.gamefaqs.com/console/xbox360/file/graw.txt

Lenke til kommentar
Husker ikke hva det heter. Kan se imorgen dersom du ikke forstår hvor jeg er. Det på tredje oppdrag. Jeg starter med å ta ut noen folk i en bil som kommer, og går dermed bort til en stor steintrapp som svinger seg opp 2-3 ganger. Her blir jeg skutt ned med en gang. Har ikke sjans å ta ut alle. Er om natten.

5794557[/snapback]

 

Hmmm.. skjønner ikke hvor du mener jeg...

 

Eneste steded jeg kunne tenke meg det var er på brett 6 eller 7.. :hmm:

der går du ihvertfall opp en trapp ved et hus og på hus takene rundt overalt står det folk som skytter deg. Der skal du ihvertfall ikke gå helt med engang. Må vente til du får helikopter srtyrke sånn at du kan ta ut alle folkene rundt på hus takene som skytter deg... Prøv og Forklar litt bedre i morgen hvor du er.

Så skal vi nok klare og hjelpe deg :D

 

Victor

Lenke til kommentar

Jeg eier dere alle i GRAW ! Jeg runde spillet først på HARD og syntes det var enkelt sjekk selv IBIZAONICE http://live.xbox.com/en-US/profile/profile...rTag=Ibizaonice

 

Normal løp jeg bare igjennom..

 

Det som var vanskelig var å få 500 Headshot achivementsen med sniper... Det tok sin tid.

 

Host 1000 driten, det gidder jeg rett og slett ikke. Men 10000 kills skal bli spennende.. Hmm lurer på når jeg får den :cool:

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Spiller du ordentlig og husker hvor fiendene kommer så skal du klare deg uten å bli skutt....God fordel å ha mye liv på slutten siden du blir jaget av helikopteret. Men det skyter nesten ikke da.

5825324[/snapback]

 

 

siste mission var skuffende lett.....var det jeg greidde raskest og enklest :roll:

Lenke til kommentar
jeg er på det missionet der man skal infiltrere det slottet.

Måtte starte på nytt en del, mistet litt liv, så klarte jeg meg ikke opp til slottet.

Noen tips om å infiltrere uten å bli skutt på så sinnsykt mye.

HAr kommet forbi de to tanksene man skal sprenge(litt etter den bommen og checkpointet)

5824402[/snapback]

 

Det er jo en ammoboks der oppe.

Mitt tips er kjør på med røyk.

Det er beste middelet når man ikke alltid har oversikt.

Kast en røykgranat oppover de smale gatene og plukk ned folk etter hvert.

Går alltids fint å løpe ned igjen til ammoboksen.

Lenke til kommentar

Siste mission tar dritkort tid(selv på hard) når du kommer til Angel Plaza så er det bare å be gutta dine være agressive og drepe nok folk til røyken rundt Carlos forsvinner. Så er det bare 1 kule i hodet hans så er du ferdig.

 

Men 500 headshots achievment'en kan du få selv med vanlig våpen mener jeg. Det er bare at den er kalt sniper. Når den forklares så sier dte bare at du skal få 500 headshots online. Nevner ingen våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...