Gå til innhold

Spillverket.no: Tags på forumet


Anbefalte innlegg

Hadde hvert kult hvis brukere fikk, såkalte TAGS for hvor mange meldinger de har skrevet..

 

som hvis du har sendt endres tagen din til, forum newbie osv..

 

ved 100meldinger, forum gud osv...

 

har sett endel forums som har det, en såkalt status på brukerne,

 

_________________

Mats Bergendahl

---------------

Leder Hamas: Unreal Tournament 2003 CLAN

http://dj-zazer.com/hamas/

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-27 09:38 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-24 14:14, skrev LekebiL:

Hadde hvert kult hvis brukere fikk, såkalte TAGS for hvor mange meldinger de har skrevet..


ved 100meldinger, forum gud osv...



 

Jeg vet det bare var et eksempel, men, hvis 100meldinger er forum gud, hva er da 4563? :lol:

 

Edit: glemte smiley

 

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-09-24 14:38 ]

Lenke til kommentar

Jeg er i utgangspunktet sterkt imot at antall meldinger skal vises. Og jeg ser i hvert fall ikke poenget med slike tags. Det har absolutt ingen nytteverdi, i hvert fall ikke om det kun skal baseres på antall meldinger. Skaper bare flere tulleposter, og er ødeleggende for seriøsiteten. Et bedre system ville være muligheten for at folk gi hverandre karakterer fra 1-6, og det kunne vises grafisk under nicket. Men noe slikt kommer uansett ikke før et nytt forum er på plass, og det kan ta lang tid ettersom det er langt nede på prioriteringslista.

 

_________________

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-24 14:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 14:42, skrev TST:

Et bedre system ville være muligheten for at folk gi hverandre karakterer fra 1-6, og det kunne vises grafisk under nicket.


 

Nå er det mer eller mindre innført i frames-forumet.

Ulempen er selvsagt at de færreste (?) benytter frames-forumet, og at karakterene kun vises der.

 

I nyere forum-versjoner er det nok enklere å legge inn karakterer eller bilder avhengig av antall meldinger.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 14:42, skrev TST:

Jeg er i utgangspunktet sterkt imot at antall meldinger skal vises. Og jeg ser i hvert fall ikke poenget med slike tags. Det har absolutt ingen nytteverdi, i hvert fall ikke om det kun skal baseres på antall meldinger. Skaper bare flere tulleposter, og er ødeleggende for seriøsiteten. Et bedre system ville være muligheten for at folk gi hverandre karakterer fra 1-6, og det kunne vises grafisk under nicket. Men noe slikt kommer uansett ikke før et nytt forum er på plass, og det kan ta lang tid ettersom det er langt nede på prioriteringslista.


 

Helt enig, slike 'tags' hører hjemme på the gathering forumet, etc... la oss håpe at hardware.no/gamer.no forblir et seriøst, men samtidlig en fargerikt plas så være :razz:

 

_________________

Med Vennlig Hilsen

Frode Røhne - [[email protected]]

 

Kromozon Studios - [http://www.kromozon.com]

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-27 09:39 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...