Gå til innhold

TES: KJØP oblivion! Ikke last ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av venna mine spurte om han kunne låne det når jeg fikk det. Da fikk han et grundig truserøsk. Måtepå til frekkhet:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å det laste ned på grunnlag av denne topicen jeg.

Latterligste jeg har hørt.

Det er MANGE spill som fortjener å bli kjøpt, men lager folk så tragiske topic fordet?

Nei.

De som hadde tenkt til å laste det ned, laster det ned uansett, og de som hadde tenkt til å kjøpe det, kjøper det sikkert.

Skrevet

Jeg laster ned massevis av spill. Problemet med de spillene jeg laster ned at jeg får ikke det samme forholdet til dem, imot de jeg kjøper.

Laster jeg ned et spill, så spiller jeg det sjelden mer enn noen timer.

Har jeg kjøpt det derimot så fortjener det å bli spilt til siste slutt.

Og liker jeg noe av det jeg laster ned, så kjøper jeg det for å spille det ferdig.

Det siste eksemplet på det er Galactic Civilization II. Jeg lastet det ned, testet det, elsket det, og kjøpte det.

Men som jeg sa i posten min over her, så er det noen spill man bare kjøper uansett. Og for min del er Oblivion et slikt spill.

Skrevet

Syntes det ikke passer å lage en helt ny tråd om at vi skal kjøpe spillet, ikke laste ned. Man kan gjøre det for alle spillene som kommer opp (eller de største hypene).

Men uansett, jeg skal få tak i en demo (hvis det kommer i nærmeste fremtid) og teste spillet slik.

Skrevet
Syntes det ikke passer å lage en helt ny tråd om at vi skal kjøpe spillet, ikke laste ned. Man kan gjøre det for alle spillene som kommer opp (eller de største hypene).

Akkurat. Alle spel skal kjøpast, ikkje lastast ned. Har du ikkje råd til å kjøpe eit spel, får du klare deg utan akkurat det spelet. Det er ikkje nødvendig å lage ein eigen tråd for å informere folk om at dei skal kjøpe spel.

Ein nyttig ting med denne tråden er at no veit vi kven som piratkopierer, og kan derfor stå klar til å dele ut advarslar og "ferier" med god samvittighet.

Som sagt treng vi ikkje eigne tråder for å informere folk om at dei skal kjøpe eit bestemt spel, tråden stenges derfor. Vil nokon diskutere piratkopiering, kan dei gjere det i ein av følgande tråder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490627&hl= eller https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=268666&hl=

Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...