HrSteen Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Prøver meg på ett landskapsbilde. Tatt fra Dønna og fjellet i bakgrunnen er Tomma.
Litejk Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 (endret) joda,bra fokus fin plass osv. Men det er så flatt, og alt er i midten,så det er lite interessangt , hadde det store fjellet vert litt mer til siden eller noe i den duren, så hadde dette vert mye bedre skulle jeg tro Men fine farger, og veldig bra sikt, så du hadde perfekte forhold for å si det slik... Endret 17. mars 2006 av Litejk
Skavold Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Et nydelig landskapsbilde, som toppes av månen. Månen gjør egentlig veldig mye, men både den ellers tomme og rene himmelen, kombinert med de rødaktige trærne og den friske hvite fargen i snøen gjør dette til et helhetlig sett flott bilde, syns jeg. Flott, stoners!
Peterpan73no Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det er et fint bilde, men kanskje litt postkort... Føler at det mangler det lille ekstra. Kanskje et eller annet i forgrunnen av bildet (f.eks. et tre, en stein, en mann) hadde gjort seg?
fudun Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Bildet er fint, det. Som de andre her sier, ikke spesielt spennende, men kan sikkert se fint ut på trykk. Tatt på rundt 18mm med polafilter, eller bare justert litt i PS? Hvilken blender/lukkertid/iso har du brukt?
HrSteen Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 18mm ja, uten polafilter. Justert curves en del i PS. lukkertid er 1/800 og F8. ISO 100.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå