Gå til innhold

Tips til nye spill. Kom med forslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan dere gi meg noen tips om nye og gode spill?

Liker Splinter Cell: Chaos Theory, men ikke skaffet enda.

Så, kom med flere tips som Splinter Cell, Oblivion osv! FEAR har jeg, andre skummle spill som er verdt å se på? Husker det var et spill som var bra, Call of Cthulhu eller noe sånt. Er det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det var noe mere enn Call of Cthulhu, Dark et eller annet. Men fant det ut. Kommer til PC i løpet av mars.

Skrevet

Battlefield 2

Quake 4

Ringens Herre kampen om Midgard II

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Er kanskje dei mest populære spela no til dags

Skrevet
Hei!

Kan dere gi meg noen tips om nye og gode spill?

Liker Splinter Cell: Chaos Theory, men ikke skaffet enda.

Så, kom med flere tips som Splinter Cell, Oblivion osv! FEAR har jeg, andre skummle spill som er verdt å se på? Husker det var et spill som var bra, Call of Cthulhu eller noe sånt. Er det bra?

Der har du spillet du trenger.

Les her om du skulle ønske litt mer informasjon.

Mer utdypning er unødvendig.

Skrevet

Den skummleste spill jeg har spilt er - "the Suffering" (anbefales på det sterkeste!)

Masse spenning. Hele spillet tar plass i et stor fengsel. Du blir skremt fra begynnelse. (veldig skummelt spill! Anbefaler å spille den i et mørkt rom, alene, rundt kl 21 - 22, slik at det blir veldig mørkt) Grafikken i spillet er vledig bra og det hakka ikje, så man trenger ikke å ha en supermaskin for å spille den.

Det kommet allerede ut et nytt spill -Suffering ties that bind. Den må jeg få tak i..

http://sufferingtiesthatbind.com/main.php

Har ikke spilt den nye the Suffering så vil ikke si noe om den, mulig at den er også veldig skummel!

Doom er også veldig skummel! Mens her trenger du en god maskin for å kjøre spillet uten hakk.

FarCray har en god del spenning!

Half Life 2 er helt spesiell og unik.

Skrevet
lurer på om du mente call of duty ? :!:

5769284[/snapback]

Hvorfor skulle han mene Call of Duty når han sier Call of Cthulhu, som faktisk er et spill? :hmm:

5769333[/snapback]

Tydelig en som ikke er helt 100% opplyst i spillenes verden :)

Om du er ute etter spenning er ikke Doom 3 noe godt valg. Spillet blir fort ensformig, forutsigbart og kjedelig. Du skvetter litt i begynnelsen, men etter at imp nr 100 spretter frem fra veggen/ventilen/gulvet etc, sier du bare "sukk, deg igjen?". For forutsigbart.

Q4 har jeg bare testa demoen, men sier bare, ettersom jeg har hørt representerer ikke demoen Q4 på en bra måte. Q4 demoen føles nesten som D3 bare med forskjellige monster. Ettersom jeg har hørt fra folk som har spillet begge deler, er demoen av Q4 og selve spillet 2 forskjellige ting.

Alone in the dark er vel skummelt, mener jeg å huske. Er så lenge sida jeg spillet de at jeg skal ikke si noe for sikkert.

5 days a stranger og 7 days a skeptic er 2 spill som ikke er direkte skummel, men har en vis sjarm over seg. Husker ikke helt hvor du fikk lasta de ned, men har spillet begge og de er litt interesang med tanke på at de er i samme stil som de gamle Lucasart og Sierra adventure spillene.

Far cry er vel ikke direkte skummelt vil jeg si. Når de monstrene begynte å komme sprettende imot meg, slukka jeg bare spillet og gadd ikke mer, var litt lei av monster spill da.

Andre spill jeg mener er verd å ha i samlinga si er:

Painkiller (med expansion)

Mafia

Splinter cell serien (alle 3)

Half-Life serien

Fable, the lost chapters

Neverwinter Nights (med expansions)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...